VECKANS LISTA
Publicerat den

 
Veckans bästa 
Hela veckan var helt underbar, jag har under denna veckan mått sjukt bra och varit pigg. Det är så skönt att jag börjar bli piggare för varje dag. 
 
Veckans sämaste
Min mens, jag hade min mens denna veckan och det är så tråkigt när man har mensvärk och just denna veckan har jag haft jätte ont. 
 
Veckans bästa måltid
Det måste varit det jag åt igår, nämligen en krämig pasta och friterad kyckling och en sjukt god tomatsallad. 
 
 
 
Veckans inköp
Denna veckan har jag inte varit så aktiv när det gäller shopping men köpte en produkt från Lancôme. Jag behövde en ny dagkräm och denna var billigare än vanligt. Men eftersom jag har haft det lite jobbigt med ekonomin bådde januari och februari men det blir bättre snart, för det är alltid jobbigt första 2 månaderna. 
 
Veckans dricka
Alldeles för mycket kaffe. Och med alldeles menar jag alldeles. Just denna veckan har jag även fasnat för en ny druck. Nämligen Lohilo och smaken Peach Lemon och den är så god. 
 
Veckans sett
Just denna veckan har jag spelat COD mer än vanligt. Men har precis börjat titta på serien Kalifat och är helt fast, har bara sett 2 avsnitt men de är så jävla bra. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?