Torsdagslistan
Publicerat den

 
Vad har du gjort idag?
Idag vaknade jag kl 8 och startade min morgon med att ta en lång varm dusch. Sedan så bäddade jag sängen, tvättade mitt ansikte och gjorde en kopp kaffe. Sedan åkte jag till jobbet och jobbade i nästan 9 timmar idag och nu lyssnar jag på en podcast. 
 
Veckans bästa?
Att jag fick reda på att jag är ledig både söndag & måndag. Då ska jag verkligen vila ut och tittade på massa filmer och spela hela dagen nästan. Och på söndag ska jag äntligen börja titta på Kalifat. Har hört en massa bra om den serien. 
 
Veckans sämsta?
Att jag fick min mens i början av veckan och jag har haft sjukt ont i magen alla 3 dessa dagarna och det har aldrig varit så innan. Jag funderar på att göra något åt det. 
 
Just nu?
Nu sitter jag i soffan och dricker en kopp te och kollar på fotboll. Ska snart duscha och sedan sova, är så sjukt trött just nu. Men har inte ont i magen längre, vilket är sjukt skönt. 
 
Måndagens planer?
Snart är Februari över och jag har gjort allt jag har planerat för denna månaden. Men för mars månad så är planerna att börja gymma. Och sedan att bara fortsätta med ViktVäktarna, det går ganska bra med mig för min viktnedgång och är så lycklig att det går bara ner. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?