TOPP 3 MÅL I FEBRUARI
Publicerat den

Då var januari över och så skönt att första månaden på året är över. Jag tyckte denna månaden var lite jobbig. Det är så skönt att börja Februari på rätt sätt. Men som vanligt kommer jag att sätta mina
topp 3 mål för månaden. Och just denna månaden händer det en del men är så taggad. 
 
Innan vi går in på mina mål för Februari kör vi en liten recap på förra månadens:
1. Viktväktarna - denna månaden startade jag med viktväktarna och har gått på det i 2 veckor och det har gått sjukt bra tycker jag. 
 
2. Laga mer mat - när man är viktväktare så är det extremt viktigt att planera sina rätter. Jag har börjar laga mer mat, förra veckan gjorde jag vegansk köttfärssås och andra dagen gjorde jag kycklingsås med grönsaker och pasta. Sjukt stolt, men målet är att laga mer rätter. Planen idag är att laga en thairätt. Få blir det kyckling i en currysås och ris till det. Jag ska försöka göra 2 rätter i veckan. 
 
3. Skriva in mig på ett nytt gym - jag tycker jag har varit duktig nu när det gäller maten och tänkte börja träna snart. Inte riktigt hitta motivationen. Men kommer göra det när jag kommer hem från min mini-semester. Jag åker till Bosnien på fredag, vill bara fokusera på det just nu. 
 
 
1. Fortsätta med VV - Första månaden med ViktVäktarna gick hur bra som helst, sedan 28:e December har jag gått ner hela 6 kg. Jag är verkligen stolt över mig själv och ska bara fortsätta med det och bara gå ner mer och mer i vikt. 
 
2. Göra fler mellanmål till jobbet - Eftersom jag har så sjukt mycket att göra på jobbet så hinner jag inte äta mycket mellanmål och jag har försökt att göra lite fler mellanmål som jag tar med mig till jobbet. Men denna månaden ska jag försöka göra fler mellanmål när jag jobbar heldagar. 
 
3. Läsa/Lyssna på mer böcker - jag älskar att läsa böcker men har inte haft så mycket tid senaste tiden.  Jag måste läsa mer böcker. Mitt mål för juni är att läsa eller lyssna på fler böcker, helst över 5-6 böcker denna månaden.
 
Vilka är era topp 3 mål?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?