“To the well-organized mind, death is but the next great adventure.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla har haft en bra helg. Min helg har varit sjukt mysig måste jag säga, jag jobbade igår och idag har jag varit ledig och det var så skönt att vila. Men jag har inte varit så aktiv denna veckan, men har försökt göra ett par inlägg. Men nu tänkte jag berätta om min torsdag, fredag, lördag & söndag: 
 
Torsdag: I torsdag så vaknade jag kl 7.30 och kunde inte somna om, så jag tog en varm dusch, bädda sängen, fixa mig och kollade på ett avsnitt av Kalifat och sedan skulle jag vidare till jobbet. Jag byte dag med min kollega så jag skulle ta hennes torsdag och hon tar min söndag istället. Men innan jag skulle till jobbet så gjorde jag mig en smoothie med hallon, yoghurt, lätt mjölk, jordnötssmör och lite mango. Sedan så åkte jag till jobbet och jag hade sjukt mycket i torsdags att göra. Men dagen gick fort vilket var skönt faktiskt måste jag säga, men sedan så skulle jag hem och när jag kom hem så gjorde jag mig en sjukt god smoothie för att jag inte hade ätit mycket i torsdags. Sedan så bara njöt jag av kvällen med ett par avsnitt av vänner. Sedan skulle jag sova, för jag var trött eftersom det var en lång dag på jobbet den dagen. 
 
Fredag: I fredags så vaknade jag kl 6.30 och kunde inte somna om. Jag fixade sedan en god smoothie, bäddade sängen och tvättade ansiktet och sminka mig och sedan så skulle jag till jobbet och i fredags hade jag en del att göra på jobbet. Dagen var dock ganska lång och väldigt jobbig. Jag mådde dåligt, var ledsen och försökte att fokusera vilket gick helt okej. Men sedan när jag kom hem så gjorde jag lite te, frukt och satte igång en film. Och efter det så skulle jag sova, eftersom jag var extremt trött. 
 
Lördag: Igår så vaknade jag 30 min innan jag skulle till VV och var lite stressad men jag klarade det. Jag skulle hinna duscha, tvätta ansiktet, packa till syrran eftersom jag skulle sova där och gjorde en smoothie. Men sedan så kom jag till VV och jag hade gått ner 1.5 kg och jag är så glad att det gick bra denna veckan eftersom jag hade lite problem med magen. Men sedan så skulle jag vidare till jobbet och igår hade vi lite mindre att göra än i fredags men det gick ändå bra och sedan skulle jag äntligen hem, jag åkte till min syster sedan. Vi kollade på melodifestivalen och nu kan man äntligen lyssna på alla låtarna och jag är så taggad på The Mamas, vill verkligen att de ska vinna, deras låt är så bra. Sedan så drack jag vin, åt en sjukt god pasta och kyckling rätt och efter det så började jag kolla på Fury och den var sjukt bra. Lite konstigt att jag inte har sett den filmen tidigare, eftersom jag älskar krigsfilmer. Men sedan så skulle jag duscha och lägga mig. 
 
Söndag: Idag så vaknade jag kl 9.30 och startade morgonen att titta på ett avsnitt av Friends. Just nu är jag inne i en period att bara titta på Friends. Sedan så vaknade min syster och hennes kille och vi åt en mysig frukost. För min del blev det granola och fil med en kopp kaffe. Sedan så kollade vi på en film och bestämde oss för att gå till Tropikariet i Helsingborg och var där i 2 timmar och vi hann även ta en fika. Och sedan så åkte jag vi hem och jag och min syster bara tittade på tv tills mamma och hennes sambo kom hem och vi åt små hamburgare med pommes och det var super gott. Men sedan så kollade klart på Fury och jag älskade verkligen den filmen, det kommer en recension under morgondagen. Nu ska jag spela lite COD och sedan ska jag ha lite spakväll här hemma så hörs vi mer imorgon. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?