Saker jag ser fram emot just nu.
Publicerat den

 
1. Frukter.
Jag är så taggad på våren, då får man äntligen äta färska frukter. Jag älskar att äta fil med hallon och musli och det är så sjukt gott ju. 
 
2. Våren. 
Snart är min favorit årstid här, jag älskar verkligen våren. Man får äntligen ha på sig tunnare jackor, byxor och tröjor. Sedan så längtar jag verkligen till att börja smått sitta på några ute serveringar. 
 
3. Börja baka igen. 
Jag har varit sugen på att baka mer igen och jag är med i viktväktarna så det är lite svårt när det gäller att baka men jag har hittat ett par recept jag vill testa. Jag har hittat ett recept på chokladbollar som jag ska testa i helgen till melodifestivalen. 
 
4. Börja spela lite nya spel. 
Snart är det är vår och då betyder det att det äntligen kommer nya spel till PS4 och denna våren kommer det sjukt bra spel, så taggad på de flesta. 
 
5. Börja träna
Nu har jag bestämt mig, i mars ska jag äntlifen börja träna. Har haft det lite jobbigt de två första månaderna detta året och jag har inte haft råd att börja träna. Men i mars är det dags och är så taggad. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?