“Movie without romance feels like food without flavor.”
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra och haft en fin start på denna torsdag. Jag vaknade kl 9 imorse och startade min dag med att bädda sängen, tvätta mitt ansikte och nu dricker jag kaffe och kollar på nya avsnittet av Chicago PD. Men har inte skrivit mycket dessa dagarna men har haft sjukt mycket att göra på jobbet. Men tänkte bertta om min måndag, tisdag och onsdag för er: 
 
Måndag: I måndags var jag ledig och startade min morgon med att dricka ett par koppar kaffe. Sedan så gjorde jag en sjukt god frukost i måndags. Jag älskar att äta en ganska mättande frukost så håller jag mig mätt och jag vaknar upp mer när jag äter. Men sedan så skulle jag städa i mitt rum lite och försöka göra till ordning. Efter det så gick jag till posten för att hämta 2 packet, nämligen mina hoddies som jag har beställt. Jag behövde ett par nya. Så det blev två svarta, en rosa och en grå. Efter det så skulle jag till tandläkaren och jag var så sjukt rädd eftersom jag inte hade varit där på 8 år. Men allt gick bra och sedan så köpte jag och Ada med oss fika och hade det mysigt hos henne med hela familjen. Men sedan så åkte vi hem, jag duschade, spelade COD och sedan skulle jag sova. Jag somnade ganska tidigt i måndags. 
 
Tisdag: I tisdags så vaknade jag kl 9.30 och startade morgonen med en stor kopp kaffe. Asså jag klarar inte en enda dag utan kaffe. Men sedan så gjorde jag mig själv en god frukost och i tisdags blev det en frukost på friggs mackor och åt resten av avokadon från dagen innan. Sedan så kollade jag på avsnitt 2 och 3 av I Am A Killer. Hela serien är så sjukt intressan. Men sedan så skulle jag spela lite Call Of Duty. Sedan så åt jag en sjukt god lunch, det blev en kycklingsallad och det var så gott. Men sedan så åkte jag till jobbet och hade det ganska stressigt, men sedan så åkte jag hem och åt lite kvällsmat. Men när jag kom hem så spelade jag i ett par timmar och sedan skulle jag sova. 

Onsdag: Igår så vaknade jag kl 9. Jag startade min morgon med att bädda sängen, tvätta ansiktet, klä på mig och sminka mig. Sedan gjorde jag en smoothie till mig själv på lätt fil, lätt mjölk och lite hallon. Sedan så åkte jag vidare på jobbet. Och igår hade jag det ganska lugnt på jobbet och dagen gick ganska fort, vilket var så skönt eftersom jag hade sjukt ont i magen och huvudet. Jag försökte äta lite och kunde men hade sjukt ont. Men sedan så skulle jag hem och när jag kom hem så tog jag en lång dusch och tvättade håret. Men sedan så skulle jag sova. Men nu ska jag fortsätta titta på I Am A Killer så hörs vi. Puss! ♥️










NAMN
 

MAIL


URL





Spara?