“If you love somebody, let them go, for if they return, they were always yours. If they don't, they never were.”
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra. Jag har haft det ganska lugnt här på bloggen. Jag har haft ett par tuffa dagar denna veckan och valt att inte blogga alls. Jag behövde verkligen lite egentid dessa dagarna. Men jag tänkte berätta nu om min torsdag, fredag, lördag & söndag: 
 
Torsdag: I torsdags så vaknade jag kl 8 och startade min morgon med att göra en kopp kaffe, som jag gör varje morgon. Sedan så satte jag igång Vänner och fixade lite i mitt rum och efter det så skulle jag göra frukost. Till frukost i torsdags blev det äggmackor och en sjukt god smoothie. Sedan så skulle jag duscha, tvätta håret och fixa mig lite för att vakna upp. Men sedan så satte jag igång en film i bakgrunden och fixade sista delen i mitt rum. Efter det så gjorde jag lite mellis och då gjorde jag lite friggsmackor med protionella och banan och det var så sjukt gott. Sedan så skulle jag spela lite COD och efter det så skulle jag göra lite matlådor. Och efter det skulle jag till jobbet och hade en del att göra på jobbet och sedan skulle jag hem och försöka sova tidigre, för jag kände mig extremt ledsen. Jag hatar dagarna innan Alla Hjärtans Dag. Att vara ensam på denna speciella dag är så sjukt jobbigt. 
 
Fredag: I fredags så vaknade jag kl 9 och startade dagen med att gråta. För jag tyckte det var sjukt jobbigt med 14/2 och hatar den dagen och har alltid gjort det och känner mig extremt ledsen varje år. Men sedan så skulle jag vidare till jobbet och i fredags så hade jag extremt mycket att göra, vilket var sjukt skönt för jag slapp tänka på att det var alla hjärtans dag och det är så sjukt jobbigt när man är singel. Men jag fokuserade på att jobba och sedan så skulle jag äntligen hem.När jag kom hem så satte jag igång en film och drack en cola och jag duschade när jag kom hem också. Men sedan så skulle jag sova, för jag ville bara vila. 
 
Lördag: Igår så vaknade jag kl 8 och startade min morgon med en varm dusch för att piggna till. Sedan så skulle jag packa lite kläder som jag skulle ha hem till syrran för att jag skulle sova hos henne. Men sedan så skulle jag fixa till mig och dra till viktväktarna men innan det så gjorde jag en smoothie. För jag skulle inte äta frukost hos min syster som vi har gjort de senaste gångerna. Jag gick ner 1 kg denna veckan så nu är jag uppe i -7kg. Jag är så stolt över mig själv. Efter det skulle jag till jobbet och igår hade jag en del att göra på jobbet. Sedan skulle jag hem till min syster för att ha en mysig taco kväll. Vi tittade på Mello, snackade, åt mat och hade en riktigt mysig kväll. Sedan så skulle jag duscha och fixa mig till sängen och sova. 

Söndag: Idag så vaknade jag kl 9 och det var skönt att vakna lite tidigare faktiskt, eftersom jag brukar vakna senaste när jag läger mig sent på natten. Men jag tittade på ett vänner avsnitt, tvättade av mig min kräm som jag hade på natten och skulle lägga en tvätt. Eftersom min syster var och spelade badminton. Sedan så skulle jag dricka en smoothie. Efter det skulle jag vidare till jobbet, idag hade jag något att göra hela dagen. Jag jobbade mellan 12-20 och det var så skönt att komma hem. När jag kom hem från jobbet så satte jag igång och spela lite COD. Men jag måste säga att jag har verkligen tröttnat på spelet. Men sedan så gjorde friggs mackor med protionella och banan och det var jätte gott. Men nu ska jag duscha och sedan ska jag sova, men vi hörs mer imorgon. Puss! ♥️









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?