En hälsosam start på året - veckans utmaning.
Publicerat den

Godmorgon på er mina fina läsare. Jag har faktiskt varit rätt okej denna starten på året men jag tänkte börja men en ny sorts grej här på bloggen. Nämligen en veckans utmaning då jag gör något mer hälsosamt. Jag kommer alltså att varje tisdag publicera en ny utmaning. Inget svårt, inget komplicerat, utan bara små förändringar för att bli: 
 
 
Veckans utmaning är skriva ner allt i VV-appen:
 
Ni kanske inte vet det men just nu är jag med i ViktVäktarna och är så glad att jag har börjat med det igen. Jag skriver ner allt jag äter i appen och detta funkar verkligen för mig och just nu ligger jag på -6kg och är överlycklig. Med VV håller jag mig motiverad och inspirerad. 
Men idag startade jag min morgon med att skriva in vad jag åt till frukost och då håll jag mig mätt och insåg även vad jag åt. Men nu kör jag detta och ska se till att nå min målvikt denna gången och vara hälsosam för då mår jag bra. 
 
Har ni några utmaningar denna veckan? Berätta gärna i kommentarsfältet :) 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?