“Do what you can, with what you have, where you are.”
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar. Hoppas ni alla har haft en trevlig helg, min har varit helt okej. Denna helgen har jag jobbat en del och bara umgåtts med min syster och haft en bra helg helt enkelt. Jag kom hem för 1.5 timme sedan och just nu lyssnar jag på en sjukt bra podcast. Men tänkte duscha först, är så sjukt svettig. Men tänkte berätta om min torsdag, fredag, lördag & söndag: 
 
Torsdag: I torsdags så vaknade jag kl 9 och jag startade min morgon med att bädda sängen, duscha, tvätta mitt ansikte. Men sedan så gjorde jag en sjukt god frukost, det blev friggs mackor med ägg, salami, philadelphia, saltgurka och kaviar och en glas berocca till det. Men sedan så satte jag mig i soffan och drack kaffe och sedan så skulle jag spela lite Call Of Duty. Men sedan så åt jag lunchen som jag gjorde kvällen innan. Kvällen innan gjorde jag thaikyckling med massa grönsaker och bönpasta. Men efter lunchen så skulle jag vidare till jobbet, på jobbet hade jag en del att göra och tiden gick ganska fort. Men sedan skulle jag hem och när jag kom hem så duschade jag och spelade massa Call Of Duty. Men sedan så skulle jag sova och jag somnade runt 23 tiden. 
 
Fredag: I fredags så vaknade jag kl 9.30 och jag åkte till jobbet lite tidigare än vanligt. Men på jobbet hade jag så sjukt mycket att göra och dagen gick sjukt fort. Jag åt dock inte mycket i fredags för att jag mådde sjukt dåligt. Men jag skulle även väga mig på lördagen och ville inte äta mycket. Men sedan så skulle jag äntligen hem och när jag kom hem så tvättade jag håret och hade en skön spakväll här hemma, vilket jag behövde. Jag spelade lite COD och efter det skulle jag sova. 
 
Lördag: Igår så vaknade jag kl 8.30 och jag packade det jag hade med mig till min syster eftersom jag skulle sova hos henne på kvällen. Jag tvättade ansiktet, sminka mig lite och åkte till ViktVäktarna och jag hade gått ner -1.1kg den veckan och jag är så nöjd och stolt att jag bara fortsätter. Men sedan så skulle vi hem till min syster och käka en mysig frukost. Sedan skulle jag vidare till jobbet och igår hade vi inte så mycket att göra, vilket var tråkigt men det är väl den tiden på året då folkt inte har så mycket tid att sitta ute. Men jag åt en sjukt god lunch låda som min syster hade gjort. Receptet kommer från Philippe Cohen (Bianca Ingrossos pojkvän) och han är så sjukt duktig på att laga mat. Det blev en thaikyckling med ris och det var så sjukt gott. Men sedan så slutade jag och åkte hem till min syster för att ha lite mello-mys. Vi åt tacos, drack läsk och hade det sjukt kul ihop. Detvar så sjukt mysigt och jag tyckte dock inte rätt låtar gick vidare till finalen. Men sedan så skulle jag duscha och efter det sova. 
 
Söndag: Idag vaknade jag kl 9.30 och startade morgonen med att dricka kaffe och äta frukost tillsammans med min syster och hennes kille och det var sjukt mysigt. Det är sällan vi gör det tillsammans. Men sedan skulle jag till jobbet och idag hade jag nog den tråkigaste dagen eftersom det var inget att göra alls. Tiden gick extremt långsamt och jag ville bara hem typ men allt berode på det fula vädret och det blåste extremt mycket. Men dock hade jag ont i magen, eftersom jag tror jag åt något som inte passade för min mage. Jag fick gå på toa flera gånger idag och sedan så åkte jag hem, min mammas kille fick hämta mig eftersom det var en sjuk storm ute. Men sedan när jag kom hem så åt jag lite kaka som min syster hade gjort. Efter det så duschade jag och nu tittar jag på serien BOX 21. Men ska försöka sova nu, så hörs vi mer imorgon. Puss! ♥️







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?