VECKANS LISTA
Publicerat den

Veckans bästa
Att jag äntligen är vän med min bästa vän Jessie. Vi har haft en rätt så tuff perod men vi är vänner igen vilket är så nice. Vi två ska spendera nyår tillsammans. 
 
Veckans sämsta
Jag har haft en rätt jobbig period senaste månaderna. Har varit rätt mycket ångest. Jag pratade med en psykolog i veckan via telefon, det var de jag verkligen behövde. 
 
Veckans behöver
SNÖ, julen är snart här och det enda jag vill ha just nu är fan snö asså. Måste komma in i julkänslan. 
 
 
Veckans PH-final
Asså säger bara ett ord, herregud. Kan vi sen ta en stund för vad som hände? Jag måste verkligen ge den här säsongen ordentligt med cred. Så bra, jag har vetat länge att Basse skulle vinna, men visste inte direkt hur mycket han vann. Men gillade han mest av alla. 
 
Veckans ätit
Just denna veckan har det blivit mycket skräpmat och min mage har inte mått så bra. Jag har inte ätit någon enda hemmagjord måltid. 
 
Veckans nedräckning
Just denna gången handlar det om att jag vill att 2020 ska vara över. Är så taggad på 2021 och hoppas det blir ett mycket bättre än än vad detta året var. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?