TOPP 3 MÅL I DECEMBER
Publicerat den

Sorry att denna månadens mål kommer så sent denna månaden. Nu äntligen är min favorit månad här. Ni har säkert inte missat hur taggad jag är på denna månad, och framför allt på julen. Det är något speciellt med denna julen, har en sån bra känsla. Jag längtar tills julen börjar närma sig så man äntligen kan börja julbaka och titta på julfilmer.
 
Först en liten recap på hur det gick förra månaden:
1.  Börja plugga matte - Nu har jag äntligen börjat plugga matte och är så taggad på att plugga igen. Kommer få mycket hjälp av min syster som dessutom är sjukt duktig på matte. Jag är så taggad på att börja plugga matte. 
 
2. Börja träna - Det börjar bli bra med min viktnedgång och måste börja träna. För när jag gör de så mår jag mycket bättre. Man kanske inte kan gå på gym nu när det är en dålig situation. Detta med Covid-19 gör det svårt men ska börja promenera istället. 
 
3. Börja lösa teorin - Varje gång jag kör så går det bättre och bättre och jag ska äntligen börja läsa teorin. Är så taggad på att läsa teorin och börja plugga till att ta mitt körkort. 
 
 
Topp 3 mål i december
1. Börja sätta ihop mina nyårslöften 2021 - Jag har rätt mycket saker som jag har gjort fel detta året. Jag har inte varit världens bästa vän, dotter eller person. Men jag ska verkligen ändra på mig till 2021, för detta året har bara varit skit. 
 
2. Spara pengar - Jag måste bli bättre på att spara pengar, detär störtsta målet under det kommande året. 
 
3. Jag ska njuta av julen - Även om detta året kommer vara väldigt annorlunda på julen. Vi är inne i en väldigt tuff period och vi måste verkligen klara oss genom denna jobbiga period. Men jag ska verkligen försöka njuta av julen. Jag ska umgås med min familj, mina vänner & bara njuta av mina lediga dagar. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?