”Someone else always has to carry on the story.”
Publicerat den

(null)
 
Godmorgon på er! Hoppas ni alla mår bra och har haft en bra dag. Jag startade min morgon med en stor kopp kaffe. Haha bästa sättet att starta årets sista dag på. Men jag tänkte berätta om min måndag, tisdag och onsdag: 
 
Måndag: I måndags så vaknade jag kl 8 och startade min dag med en kopp kaffe, såklart. Jag var ledig i måndags och det var skönt för då kunde jag städa mitt rum. För det såg inte bra ut, haha. Efter det så skulle jag bara chilla, umgås med min mamma och ta det lungt bara. Spelade en del Call of Duty: Cold War och det är fan så kul asså. Men sedan fixade jag lite mat och det blev en pasta rätt denna gången. Blev pasta alfredo och det är så gott. Men sedan så snackade jag lite med min mamma och efter det skulle jag sova. 
 
Tisdag: I tisdags så vaknade jag kl 9.30 och startade min morgon med en kopp kaffe. Jag gjorde en smoothie med verum yoghurt, banan, hallon, mango och en klick jordnötssmör som jag skulle ta med till jobbet. Men efter det skulle jag till jobbet och jag jobbade mellan 11-20 och hade en del att göra på jobbet. Det var rätt skönt, eftersom jag mådde sådär för att jag hade sjukt mycket ångest. Min ångest börjar smått komma tillbaka vilket är sjukt jobbigt. Men sedan skulle jag åka hem. Jag och min kollega jobbade till 20.30. Men spenderade resten av kvällen med familjen, spela COD och snacka med min kompis. Sedan skulle jag sova, somnade vid 23. 

Onsdag: Igår så vaknade jag kl 8 och startade min morgon med en kopp kaffe, ta en lång dusch. Sedan skulle jag göra mig redo för att jobba. Jag jobbade mellan 11-20 och vi hade en del att göra. Vilket var skönt eftersom jag hade en del pms. Sedan åkte jag hem och satte igång Grey’s Anatamy. Och spelade även en del COD. Jag åt även lite middag och sedan så skulle jag sova. Idag är det nyårsafton, vilket är så nice. Äntligen är 2020 över, så skönt. Men nu ska jag dricka min andra kopp kaffe, så hörs vi mer snart. Puss! ♥️










NAMN
 

MAIL


URL





Spara?