S Ö N D A G
Publicerat den

(null)
 
Hej på er mina finisar, hoppas alla ni mår bra och har haft en bra start på denna mysiga andra advent. Idag, imorgon och på tisdag är jag ledig och det ska bli så skönt att bara chilla, julstäda och baka. Men först ska jag berätta lite om min fredag, lördag och halva söndag: 
 
Fredag: I fredags så vaknade jag kl 10 och startade min morgon med att göra mig redo för jobbet, jag åkte till jobbet rätt tidigt. Det var för att jag hade en del att göra som jag inte hann göra dagen innan. Men jobbade mellan 11-21 och jag var så sjukt trött när jag kom hem. Det var en rätt stressig dag i fredags, vilket var skönt. Eftersom jag hade en sjukt stressig dag på jobbet samt att jag hade en mentalt jobbig dag. Men sedan när jag kom hem så umgicks jag med familjen och tittade på en sjukt bra film. Vi såg The Secret: Dare to Dream och den var så bra. Kommer en recension om filmen på måndag. Sedan så skulle jag sova. 
 
Lördag: Igår så vaknade jag kl 9 och startade min dag med en kopp kaffe innan jag skulle vidare till jobbet. Men igår hade vi lite mindre att göra, vilket var lite tråkigt. Men jobbade mellan 12-20.30 och dagen gick ganska fort tyckte jag. Vilket var sjukt skönt, för jag mådde fortfarande efter det som har hänt mig under de senaste veckorna. Men sedan kom jag hem och hade en myskväll med familjen. Julstädade också här hemma och sedan så kollade vi på den nya Beck filmen och den var sjukt bra måste jag säga. Men efter det skulle jag sova, eftersom jag var sjukt trött. 
 
Söndag: Idag vaknade jag kl 10 och startade min morgon med kaffe och frukost med min syster och mamma. vi bestämmde oss för att ha en tjejdag och det var så mysigt.  Sedan så kollade vi på filmen Jack Frost och den är så bra måste jag säga, har aldrig sett den förr. Den är ju rätt gammal men den är ju så bra. Efter det så gjorde mamma och syrran mat och vi åt potatisgratäng med stekt kyckling och en god sallad med senapsdressing. Sedan så kollade vi på ännu en film. Just nu kollar jag Selena: The Series, det är en serie om sångeskan Selena Quintanilla. Har sett 2 avsnitt hittills och serien är så bra. Men nu ska jag fortsätta titta på serien så hörs vi mer senare. Puss! ♥️







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?