T I S D A G
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla har haft en bra start på julveckan. Idag är jag ledig, vilket är sjukt skönt. Jag jobbar bara imorgon och onsdag och sedan tar jag julledigt i ett par dagar. Men jag kan inte fatta att det är julafton om 3 dagar. Men tänkte berättaom min fredag, lrdag och söndag för er. 
 
Fredag: I fredags så vaknade jag kl 8 och startade min dag med att ta en lång dusch och det var så skönt, man vaknar verkligen till och det behövde jag verkligen. Sedan så drack jag en kopp kaffe och gjorde mig redo för jobbet. Jag jobbade jag mellan 11.30-21.00 och det var så sjukt mycket att göra eftersom folk hade fått pengar då. Men det är sjukt hur mycket det är att göra dagarna innan jul. Men tillbaka till jobbet, vi hade sjukt mycket att göra i fredags. Men sedan när jag kom hem så umgicks jag med min mamma och hade en mysig kväll eftersom vi tittade på en film. Vi kollade på The Holiday. Det är en sån mysigt film asså, älskar den. Sedan så åt vi snacks, pratade och verkligen hade en nice kväll. Sedan efter det skulle jag lägga mig. Eftersom jag var sjukt trött, behövde verkligen sova ut. 
 
Lördag: I lördags så hadde jag lite sovmorgon, vilket var jätte skönt. Efter det skulle jag rengöra mitt ansikte och redo för jobbet. I lördags så jobbade mellan 12-21 och det var mycket att göra på jobbet. Jag drack 5 koppar kaffe under dagen på jobbet. Men det var en rätt stressig dag på jobbet vilket var skönt på ett sätt. För jag hade en rätt jobbig dag, hade mycket ångest. Men sedan när jag kom hem så satte jag igång en serie. Nämligen Law & Order: Special Victims, älskar verkligen den serien. Men sedan så snackade jag med min bästa vän och efter det så skulle jag sova. 
 
Söndag: Igår så vaknade jag kl 9 och tog lite sovmorgon, vilket är så skönt ibland. Jag tog även en dusch och satte igång tv:n och gjorde en kopp kaffe och kollade på nyhetsmorgon. Sedan skulle jag vidare till jobbet, jag jobbade mellan 12-21 och hade en del att göra på jobbet igår. När jag kom hem så snackade jag lite med min bästa vän och sedan så gjorde jag lite mat. Sedan så tog jag en dusch, tvättade jag håret och sedan så spelade jag lite Call Of Duty. Efter det skulle jag sova. Men dig är jag ledig och ska inte göra något speciellt. Ska bara chilla och umgås med familjen. Men vi hörs mer senare. Puss! ♥️







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?