“Even the smallest person can change the course of the future.”
Publicerat den

(null)
 
Hej på er mina finisar. Hoppas ni alla mår bra och har haft en fin lillejulafton. Idag har jag jobbat mellan 12-18. Skönt ändå att man jobbar och inte förlorar många timmar nu under mellandagarna. Är ledig imorgon och juldagen, så det ska bli skönt. Men tänkte berätta om min måndag, tisdag och onsdag för er. 
 
Måndag: I måndags så var jag ledig och jag vaknade kl 7, eftersom jag skulle tvätta lite. Sedan så gjorde jag en kopp kaffe med oatley iskaffe (det bästa som finns) sedan så snackade jag lite med mamma och sedan skulle vi till banken och fixa lite med en ganska stor grej som jag kommer berätta mer om lite senare. Efter det att vi var på banken så gick vi till systemet och köpte med oss lite alkohol till julen. Men sedan åkte vi hem och åt middag, jag gjorde en sjukt god pasta pomodoro. Sedan så spelade jag en massa call of duty, snackade med en vän och bara chillade på min lediga dag. Men jag satte igång en julfilm på netflix och efter det skulle jag sova. 
 
Tisdag: Igår så vaknade jag kl 9.30 och startade morgonen med en kopp kaffe som jag alltid gör. Men sedan skulle jag fixa mig inför jobbet. Eftersom jag skulle jobba mellan 11.30-20 och vi hade en del att göra igår vilket var skönt eftersom vi är inne en ny jobbig period med corona. Men sedan när jag slutade så skulle jag hem till min bästa vän. Hon bor 10 min från jobbet, vilket är så sjukt skönt. Men vi hade en myskväll, vi åt god mat, skrattade, drack lite vin och hade det allmänt mysigt. Sedan skulle vi sova och jag var sjukt trött, vi somnade väldigt sent. 
 
Lillejulafton: Idag vaknade jag kl 10 och skulle hem en snabbis för att byta kläder och snacka med mamma lite, vilket slutade i ett stort tjafs och ett missförstånd. Vilket gjorde så att hela min dag blev förstörd och jag var sjukt irriterad/ledsen. Men jag åkte till jobbet och jobbade mellan 12-18 och det var en rätt så stressad. Men sedan när jag kom hem så var hela filmen samlad, så vi åt middag, spelade julklappsspelet och spelade även bingolotto samt några sällskapsspel och hade en riktigt lyckad kväll. Men sedan när syrran och hennes sambo hade stuckit så fixade mamma lite här hemma och jag satte mig i soffan och tog ett glas vin och det var det perfekta avslutet på denna mysiga onsdag. Men nu ska jag titta på första Hobbit filmen så hörs vi igen i dagarna, kommer vänta tills julhelgen är över innan jag bloggar igen. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?