“There is no greater agony than bearing an untold story inside you.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra. Jag har själv haft ett par intensiva veckor, därför det har varit så lungt på bloggen. Har inte haft någon motivation alls. Ber om ursäkt för det och jag har valt att ta en lång paus från bloggen. Men senaste veckan har det varit sjukt mycket ångest, har känt mig så ensam. Men tänkte berätta om min fredag, lördag, söndag:
 
Fredag: I fredags så vaknade jag kl 8 och startade min morgon med kaffe. Åt frukost som bestod av yoghurt, granola, jordgubbar och lite honung. Tog även en kall dusch och tvättade håret. Sedan skulle jag göra mig redo för jobbet och det var en rätt intensiv dag på jobbet och det var sjukt mycket att göra. Jag jobbade mellan 11-20.30 och när jag slutade så åkte jag ner till stan och mötte upp min mamma och hennes sambo och tog varsin öl och hade en mysig kväll. Sedan kom min syster och vi tog en till dricka och efter det så åkte jag och min syster hem till henne. Vi åt varsin glass, en läsk och satte igång en film. Sedan så somnade jag men vaknade upp av hennes katt och hon rev mig nära ögat. Så sov inget efter kl 5. 
 
Lördag: I lördags så vaknade jag som sagt runt 5 och skulle möta upp min mamma för att vi skulle väga oss. Och förgående veckan hade jag inte gått ner något alls. Haft en konstig period senaste tiden och inte orkat räkna allt jag äter. Efter det skulle jag till jobba och i lördags så hade jag inte mycket att göra. Sedan när jag slutade så åkte jag hem och när jag kom hem så öppnade upp en flaska vin och hällde upp ett glas vin. Sedan så åt jag lite snacks och somnade i soffan. Min mamma väckte mig och jag somnade om i min säng. 

Söndag: I söndags vaknade jag kl 9 och startade min morgon med att få världens mensvärk, men sedan fick jag ett samtal av min chef att jag är ledig. Vilket gjorde mig sjukt lycklig. Hade jobbat i 26 dagar i streck utan att vara ledig. Men sedan så vilade jag under resten av dagen. Sedan så kom min mamma hem från stranden. Vi skulle åka till Höganäs och äta på middag på Hotell Kullaberg. Vi åt och drack varsin öl och sedan när jag kom hem så satte jag igång en film. Men sedan skulle jag sova. Jag vaknade idag kl 8 och startade min dag med kaffe. Nu ska jag göra mig redo för jobbet. Vi hörs snart igen! ♥️








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?