“Do what you can, with what you have, where you are.”
Publicerat den

(null)
 
Godmorgon på er mina fina läsare, hoppas ni alla har haft en bra start på denna soliga måndag. Jag startade min med att duscha, tvätta håret och rengöra mitt ansikte (skruba, lägga en sheetmak & en morgonkräm) och nu dricker jag kaffe. Men jag tänkte berätta om min helg för er, om min fredag, lördag & söndag: 
 
Fredag: I fredags så vaknade jag kl 8.20 och startade morgonen med en dusch, bädda sängen och dricka kaffe. Jag brukar jobba från 11 på fredagar men under denna jobbiga tid så ska jag jobba från 15 varannan fredag. Så det var rätt skönt, jag hann dock snacka med en kille, min vän och äta en god lunch. Men jag kollade på nätet om olika Tv-apparater eftersom det är dags att köpa en ny tv. Vill ha en samsung tv men frågan är om man ska ha 49, 55 & 65 tums? Men sedan skulle jag åka till jobbet. Och i fredags så hade jag sjukt mycket på jobbet. Jag jobbade från 15-21 och var super trött när jag kom hem. Men sedan så ringde jag en kille som jag har börjat snacka med (inte han jag var på dejt med i början på veckan, världens nörd asså.) Men sedan skulle jag bara lägga mig och sova. 
 
Lördag: I lördags så vaknade jag kl 8 och startade min morgon med att väga mig. Jag hade gått ner 0.5kg under veckan, men det är fortfarande ett minus. Men sedan så åt jag en god smoothie, drack kaffe och sedan så skulle jag cykla till jobbet och jag jobbade mellan 12-20.30 och hade fullt upp hela dagen på jobbet i lördags. Det är skönt att denna helgen har jag haft mer att göra på jobbet. Men sedan så skulle jag cykla vidare hem och då snackade jag med min vän. Sedan så skulle jag äta lite mat och det blev 2 rostade mackor med färskost, avokado, salami och tomat. Men sedan så snackade jag med en kille som jag smått har börjat snacka med. Efter det så satte jag igång en film på netflix och sedan skulle jag sova. 
 
Söndag: Igår så vaknade jag kl 8.30 och startade morgonen med en varm dusch, dricka en kopp kaffe och sedan så skulle jag åka med mamma till Väla för att kolla på nya tv-aparater och det blev en ny tv, en smart-Tv från Samsung. Och sedan så köpte jag även ett par jeans, linne och lite underkläder. Men sedan så köpte jag med en iskaffe och åkte vidare till jobbet och jobbade mellan 12-20 och hade folk hela tiden på jobbet. Vilket var skönt och sedan när jag kom hem så snackade jag med min kompis och satte igång en film på netflix och åt lite jordgubbar och efter det skulle jag sova, för att jag var sjukt trött. Men nu så sitter jag och kollar på en James Bond film och ska snart börja göra frukost. Till frukost idag blir det avokado-macko, det var ett tag sedan jag åt det. Men vi hörs mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?