“Do what is right, not what is easy nor what is popular.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra och haft en bra start på denna underbara torsdag. Jag har inte uppdaterat bloggen denna veckan, eftersom jag är tillbaka till jobbet efter att ha varit sjuk i över 9 dagar och har jobbat en del denna veckan vilket är så skönt. Jag var ju hemma i över 9 dagar då när jag var sjuk. Men jag tänkte berätta om min måndag, tisdag, onsdag & lite av min torsdag: 
 
Måndag: Jag vaknade i måndags på bra humör och hittills har jag haft en bra morgon. Jag startade min morgon med att rengöra mitt ansikte eftersom jag ska iväg på en dejt på kvällen. Men sedan så gjorde jag mig en god frukost, det blev nämligen äggröra på friggsmackor och en kopp stor kaffe. Men sedan åkte jag till Väla för att jag skulle köpa ett linne, en skjorta och en ny jacka som jag hittade på HM. Men sedan så åkte jag hem för att börja fixa mig. Men sedan så träffade jag denna kille och det kändes sådär med han. Men inget extra, kommer nog inte fortsätta träffa han. Men jag börjar bli duktig på att försöka gå upp på dejter. Men sedan när jag kom hem så satte jag igång och spelade lite COD. Och efter det skulle jag äntligen lägga mig. 

Tisdag: I tisdags så vaknade jag kl 7.30 och startade min morgon med en kopp kaffe. Sedan så gjorde jag frukost och det blev bara en smoothiebowl, toppat med massa bär, hemmagjord granola och nötter. Sedan så duschade jag och gjorde rent ansiktet och efter det så sminkade jag mig. Sedan en tid tillbaka så har jag börjat sminka mig mer och har börjat gillat min hud mer och mer. Men efter det så skulle jag till jobbet. Hade en del att göra på jobbet, vilket var skönt eftersom tiden går fortare då. Men sedan skulle jag vidare hem och då så när jag kom hem så satte jag igång mitt PS4 och spelade lite Call Of Duty. Efter det så gjorde jag jordgubbar och protionella, vilket är så gott! Sedan skulle jag sova. 

Onsdag: Igår så vaknade jag kl 8 och startade min morgon men en kopp kaffe, smoothie och en berocca. Sedan en månad tillbaka så har jag druckit en berocca varje morgon, speciellt den med mango smak. Sedan så skulle jag börja fixa mig inför jobbet. Jag sminkade mig lite, tog på mig en av mina favorit leggings och tjocktröja. Sedan så åkte jag till jobbet, hade en del att göra men sedan mot kvällen så hade det lugnat ner sig. Sedan så åkte jag hem och då satte jag igång Call Of Duty. Men tidigare under dagen så hade jag köpt 2 nya spel. Nämligen Assassin's Creed Odyssey, Nioh 1 & 2. Kände att det var dags för ett nytt spel, så trött på att spela samma varje kväll. Men sedan så skulle jag äta lite kvällsmat, sedan tog jag en lång varm dusch och efter det skulle jag sova. 

Torsdag: Idag så vaknade jag kl 7.30 och startade min morgon en kopp varm kaffe, som jag gör varje morgon. Jag skulle sedan åka till Väla och fixa mina naglar. En råkade trilla av igår på jobbet och kände att det var dags att fixa nya. Denna gången tog jag av tippen och valde att köra på mina egna, så mycket skönare. Men sedan åkte jag hem och satte igång ett avsnitt av How I Met Your Mother. Men efter det så gjorde jag mig själv en lunch, då blev det en sallad. Sedan skulle jag vidare till jobbet. Idag på jobbet hade jag en del att göra, men kom precis hem. Nu sitter jag och äter jordgubbar med protionella. Ska snart duscha och sedan sova. Vi hörs mer imorgon. Puss! ♥️
















NAMN
 

MAIL


URL





Spara?