“You can’t make people love you, but you can make people fear you.”
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina finisar, hoppas ni alla har haft en trevlig helg. Jag vill först be om ursäkt för min dåliga uppdatering dessa dagarna, har inte bloggat eftersom jag har mått dåligt + att jag har fått mens nu och hade sån extrem smärta i magen igår. Men idag vaknade jag kl 7 för att jag skulle tvätta och nu sitter jag och kollar på youtube under tiden jag väntar på att kläderna ska bli torra. Idag är jag ledig och ska kl 13 klippa mig och tror jag kommer färga håret. Men tänkte berätta om min lördag & söndag för er: 
 
Lördag: I lördags så skulle jag gått till viktväktarna och väga mig men pallade inte gå dit så jag tog en sovmorgon och det var så skönt. Men jag tog en dusch, drack kaffe och åt frukost innan jag skulle till jobbet men sedan när jag kom till jobbet så var det lite renovering på gång så vi öppnade 1 timme senare än vanligt. Men jag hade faktiskt hela tiden att göra något på jobbet och dagen gick rätt fort i lördags, sedan när jag kom hem så satte jag igång kvalet för F1 som jag missade tidigare under dagen och skit trodde aldrig jag skulle titta på F1 och det gick bra för han som jag håller på. Men sedan så skulle jag sova, somnade strax efter midnatt. 
 
Söndag: Igår så vaknade jag kl 9.30 och startade dagen med att kolla på Bianca Ingrossos nya video om Caia's nya produkt och den paletten är så fin asså! Ska köpa båda paletterna nästa vecka när den nya kommer ut. Sedan så bäddade jag min säng och gjorde mig redo för jobbet och igår hade vi inte så mycket att göra, tror det var för att vädret var så fint här i Helsingborg. Men hade så ont i magen igår asså, när jag kom hem så tittade jag på racet i F1 och skit vilket bra race asså, jag håller på Daniel Riccardo och han kom på 13:e plats, lite synd. För ett bra tag var han på plats 3 men vi får se hur det går om 2 veckor. Men sedan så skulle jag duscha och tvättade även håret och somnade ganska snabbt därefter. Men nu ska jag fortsätta tvätta och sedan ska jag till frisören och vi hörs mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?