Vem är jag?
Publicerat den

 
Vem är du på morgonen?
Jag brukar vara den personen som vaknar upp ganska lätt och dessutom brukar jag vara rätt pigg. Men jag är också den personen som måste ha mitt morgon-kaffe innan jag gör något annat. 
 
Vem är du på kvällen?
Jag brukar vara den personen som brukar vara uppe ganska sent på kvällarna. Jag brukar alltid sätta igång en bra serie till en skål snacks och cola zero och ibland fastnar jag vid en bra serie och då kan jag vara uppe hela natten tills serien är klar, haha. 
 
Vem är du på restaurangen?
Jag brukar vara ganska chill när det gäller att sitta på en restaurang, har väldigt lätt att bestämma mig.
 
Vem är du när du ska ha en filmkväll?
Nu har vi ett problem, när jag ska se en film så brukar det sluta med att jag har sett många filmer, brukar vara den personen som är uppe hela natten lång. 
 



ajlimullersandvik.blogg.se

Jag gillar att vakna tidigt :) och har lätt att bestämma mig på restaurang ;)



URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/


Anton

♥️♥️♥️♥️



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?