Veckans utmaning: Vecka 3
Publicerat den

Då var det dags för ännu en veckans utmaning och denna veckan kommer jag fokusera mycket på träningen. Jag ska börja träna denna veckan och ska till mitt första gympass imorgon. Jag har inte tränat på flera månader och känner att det är dags att ta tag i träningen igen, jag var så duktig i början av året och vill fortsätta. När jag tränar mår jag så mycket bättre. 
 
 
 Men utmaningen denna veckan är träningen och nu ska jag äntligen ta tag i min träning. Jag kommer fokusera första veckan på överkroppen och då kommer jag bara träna armarna, bröst och rygg! Jag brukar få min inspiration av att titta på tränings videos på instagram. Men det ska bli sjukt kul att starta min vecka med träning. Men målet denna veckan är att träna 3-5 pass. 
 
Såhär kommer mitt pass starta imorgon!
Del 1
12st tunga marklyft (jag brukar köra 20kg)
12 st ben press (40kg)
12st/ben uppkliv på box med vik på motsatt arm (10kg)
12st kettlebellswingar (15kg)
Detta kör jag i 3 omgångar. 
 
Del 2
12st tunga goblet squats (15kg)
12st ben utfall åt sidan (10kg)
12st leg cross (15 kg)
Detta kör jag i 3 omgångar.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?