Veckans utmaning: Vecka 2
Publicerat den

Första veckans utmaning var helt okej, jag klarade av att skriva ner allt jag har ätit under tiden jag har gått på viktväktarna. Det känns som det börjar bli bra igen, vilket jag är så glad över och jag känner mer hälsosam. Veckans utmaning är att göra mer smoothies, eftersom det håller mig mätt och jag älskar en smoothie med massa bär. 
 
 
Just den senaste tiden har jag börjat med smoothie's med smak av mango, hallon, banan, yoghurt & jordnötssmör. Jag älskar smoothies och just denna veckan ska jag försöka dricka det till frukost. När jag gör min smoothie så brukar jag göra mina i en smoothie blender och servera den i en stor starbucks mugg som jag fick av en vän.
 
Smoothie: Banan, laktosfri yoghurt, lite mjölk, mango, hallon, jordgubbar & en klick jordnötssmör. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?