Veckans Lista.
Publicerat den

 
Veckans feeling 
Så extremt taggad på en nystart! Mer hälsosamma vanor, nya rutiner, mer vardagsmotion och jag är så glad att det är första september idag. 
 
Veckans bästa 
Min födelsedag, jag älskar att fylla år och hade en mysigt födelsedag. Fick fina presenter och åt god mat. Hade en fett mysigt dag med min familj. 
 
Veckans sämsta 
En privat grej som hände i torsdag och jag mådde dåligt resten av natten och kunde inte sova alls. Det tar verkligen på krafterna när något dåligt händer i ens liv och man mår sjukt dåligt! 
 
Veckans utmaning 
Min första vecka med att äta viktväktarna och det var en sjukt jobbig vecka måste jag säga. 
 
 
Veckans godaste
Allt kaffe jag har druckit, jag älskar kaffe. 
 
Veckans bästa köp
Mina presenter jag fick i födelsedags-present av min familj och chefer.
 
Veckans godaste
En sjukt god pasta-rätt som min chef gjorde åt mig igår.
 
Veckans bästa besked
Inget spreiellt har hänt denna veckan. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?