Veckans lista
Publicerat den

Då var veckan äntligen slut och skit som denna veckan har gått fort tycker jag. Men samtidigt har den varit sjukt lång och mått lite sådär denna veckan men det är också min pms som fuckar med mitt humör. Men nog om det negativa för imorgon börjar en ny vecka med nya möjligheter och nu tänkte jag göra ett inlägg om veckans lista. 
 
 
Veckans mående
Just denna veckan har jag mått ok förutom i torsdag då jag var sjukt ledsen. 
 
Veckans har gjort
Jobbat och spelat massa ps4-spel, haha. 
 
Veckans bästa
Min träff med en speciellt person, kommer skriva om detta en annan gång. 
 
Veckans mysigaste
Igår då jag satt på mitt rum och tände massa ljus och bara myste till en bra film, fan vad jag älskar hösten. 
 
 
 Veckans löfte
Att fortsätta med viktväktarna och att skriva in allt jag äter
 
Veckans bästa besked
Allt mitt fina jobb som jag har gjort denna veckan. Har varit väldigt positiv på mitt jobb! 
 
Veckans bästa dryck
Utan tvekan, kaffe! 
 
Veckans fundering
Att jag har känt mig väldigt konstig senaste veckorna som att något dåligt kommer hända. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?