VECKANS LISTA
Publicerat den

 
Veckans mående
Just denna veckan mådde jag inte så bra i måndags, hade sjukt ont i magen. 
 
Veckans har gjort
Jag har jobbat hela veckan lång och inte så mycket mer. 
 
Veckans bästa
Att jag har fått hem mina båda paletter från Caia Cosmetics och de är så fina. 
 
Veckans mysigaste
Att jag har tänt en massa ljus och druckit en massa te, börjar bli lite smått sjuk. 
 
 
Veckans löfte
Att fortsätta med viktväktarna och att skriva in allt jag äter. 
 
Veckans bästa besked
Att jag hade gått ner 1kg, vilket var så skönt. Det börjar bara gå bättre och bättre med hjälp av VV. 
 
Veckans bästa dryck
Utan tvekan, kaffe! 
 
Bästa låten denna veckan
Ni kommer skratta nu men kan inte sluta lyssna på Shape Of My Heart av Backstreet Boys. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?