TOPP 3 MÅL I SEPTEMBER
Publicerat den

Då var höst-månaden här, en av mina favorit månader på året. Jag älskar hösten, den mysigaste års-tiden på hela året. Just September känns lite som en nystart i och med att man kommer tillbaka till vardagen och rutiner. Det bästa med just denna månaden måste vara alla serier som börjar sändas igen. 
 
Ny månad betyder såklart 3 nya mål. Men först en recap på förra månadens:
 
1. Utforska Mostar - Jag har varit många gånger i Mostar men jag vill faktiskt utforska staden mer. Vill besöka nya matställen, gå mycket i stan och bara njuta av staden. 
 
2. Vila - Jag har jobbat sjukt mycket denna sommaren och jag tycker det ska bli så skönt att åka på semester. Jag behöver bara vila, vilket ska bli så skönt. Jag kommer bli helt utvilad när jag kommer hem. 
 
3. Njuta av livet - Mitt mål när jag är på semester är att njuta av min ledighet. Jag ska försöka även att blogga lite när jag är iväg på min semester. Men det jag verkligen ska se till att göra är njuta av min ledighet och njuta va livet också. 
 
 
TOPP 3 MÅL I SEPTEMBER
1. Börja träna - Nu har jag börjat med viktväktarna och de första 10 dagarna har gått bra och jag vill börja med träningen igen, jag ska börja träna 3 gånger i veckan i början och sedan fortsäta med flera dagarn. 
 
2. Börja göra matlådor - Denna månaden ska jag börja göra matlådor minst 2 gånger i veckan. Eftersom jag äter på viktväktarnas sätt nu så måste jag börja tänka på vad jag äter och matlådor är nog lättaste och det är inte så svårt bara man vet vad man äter. 
 
3. Börja fota igen - Jag älskar att fota men jag har inte varit så duktigt att ta tag i det men hösten innebär mycket fina färger i naturen och jag vill helst ha en dag i månaden då jag ska bara promenera en massa och ta många bilder. 
 
Vilka är era topp 3 mål?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?