“The trees are about to show us how lovely it is to let the dead things go.”
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra och har haft en trevlig helg. Jag jobbade hela helgen och jag är riktigt pigg idag eftersom jag sov 12 timmar inatt. Vilket var sjukt skönt eftersom jag inte sov något kvällen innan och var så trött. Men tänkte berätta om min lördag, söndag & måndag för er! 
 
Lördag: I lördags så vaknade jag kl 9.30 och jag startade dagen med att göra en kopp kaffe och ta en lång dusch och det behövde jag verkligen. Sedan skulle jag till jobbet och jag jobbade i lördags från 12-20 och hade sjukt mycket att göra på jobbet + att jag mådde sådär. Vilket gjorde det värre så i lördags så var det inte min bästa dag. Men när jag slutade så åkte jag till affären och köpte med mig lite gotte saker och spenderade kvällen med att titta på La Casa De Papel. Och skulle försöka sova tidigare men det gick ju inte så bra kan man säga, jag sov inget den natten och skulle jobba hela söndagen. 
 
Söndag: Igår så jobbade jag hela dagen och det var lite segt första timmarna och sedan så fick jag något att göra resten av dagen, vilket var sjukt skönt. Eftersom jag mådde sjukt dåligt och jag var supertrött för jag hade inte sovit något kvällen innan. När jag kom hem så tittade jag på fotbollen mellan Sverige vs Norge. Och det gick ju helt okej för Sverige, men sedan så satte jag igång det senaste avsnittet av svenska serien Heder och den är sjukt bra tycker jag. Sedan så gick jag och la mig och somnade runt 23 tiden. Jag hade en helt okej söndags tycker jag. 
 
Måndag: Idag så vaknade jag kl 10 och startade min måndag med att ta en lång dusch och idag tvättade jag även håret. Och sedan gjorde jag en god frukost. Det blev 2 figgs mackor med philadelphia och skinka och till det åt jag yoghurt med kanel-stekta äpplen och det var så gott måste jag säga. Sedan så drack jag kaffe och tittade på Formel 1 och har aldrig sett det inann men herregud vad rolig sport det verkar vara och under tiden ringde min chef mig och jag skulle komma in och jobba i någon timme. Men jag hade helt okej med folk på jobbet och kom hem för 30 min sedan och nu tittar jag på en bra dokumentär-serie om Formel 1. Den heter Formula 1: Drive to Survive och det är sjukt bra. Men ska fortsätta titta nu, vi hörs mer imorgon. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?