Sammanfattning: Chicago Med (Säsong 4)
Publicerat den

 
Nu är jag äntligen klar med senaste säsongen av Chicago Med, nämligen säsong 4. Säsongen startar med att Will och Natalie är förlovade, änligen. Fan vad jag har längtat till att de ska vara förlovade, det tog sin lilla tid. Men säsongen börjar även med att April & Ethan har gjort slut och börjar gå vidare. 
 
I säsongen så har Will det ganska jobbigt. Säsongen började så som förra säsongen avslutades. Natalie säger Ja till Wills frieri, äntligen!! De bråkar lite i säsongen men tillslut bestämmer de datum och ska gifta sig. Men på bröllopsdagen så kommer FBI för att ta honom för att hålla honom gömd för en dålig man som vill honom dåligt. Och Natalie får inte veta vart han ska, vilket gör henne extremt ledsen. Men efter att han har kommit tillbaka så börjar de ha mer och mer problem och de väljer att göra slut, den scenen var jobbig att titta på. I denna säsongen så går det bättre för April & Ethan. 
 
Jag gillade denna säsongen rätt mycket, det hände en massa på sjukhuset och det fanns vissa fall som var rätt sjuka tyckte jag. I ett avsnitt får man se hur en pappa tar sitt eget liv för att rädda sin egen son för att han behövde ett nytt hjärta. Men det jag gillade mest i denna säsongen var att tillslut inser Natalie att Will är verkligen en bra kille för henne så hon springer efter honom och de sätter sig i bilen då en av de onda männen som Will satte fast kör på de. Scenen avslutas med att Natalie är helt blodig och slutar andas. Jag tyckte verkligen om denna säsongen och längtar till 5:e säsongen kommer vilket är om ca 3 veckor, jippi. Detta inlägget är ganska sent jag vet, men har verkligen glömt bort det. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?