"Life starts all over again when it gets crisp in the fall."
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni all mår bra och haft en bra vecka hittills. Min vecka har varit helt okej faktiskt, förutom att jag har haft sjukt ont i magen just denna veckan. Jag bloggade inte om vad jag gjorde igår och tänkte spara det till idag. Men tänkte berätta om min tisdag & onsdag för er;
 
Tisdag: Igår så vaknade jag kl 9 och startade dagen med en stor kopp kaffe och gjorde mig en god frukost. Jag stekte äpplen i lite stevia, kanel och kardemmuma och åt det till lite kvarg och det var super-gott tycker jag. Sedan så såg jag sista avsnittet av serien Formula 1 och den var så bra. Jag har fått en stor respekt för alla förarna. Men sedan så städade jag mitt rum och satte igång en film på netflix och väntade tills jag skulle till jobbet. Jag jobbade igår medllan 16-20 och hade en del på jobbet och dagen gick fort tyckte jag. Sedan när jag kom hem så bara tittade jag på 4 avsnitt av Gossip Girl. Jag brukar alltid se om Gossip Girl på hösten och älskar verkligen den serien. Jag somnade rätt sent igår. 
 
Onsdag: Idag vaknade jag 45 min innan jag skulle till jobbet. Jag jobbade från 11-20 idag och hade rätt mycket att göra på jobbet och drack en massa kaffe och vatten eftersom jag behövde en del energi. Jag hann göra en massa på jobbet och kom hem för ca 2 timmar och har precis gjort min kvälls mat som blev 2 figgs knäcke med jordnötssmör och 1 halv banan och det är så gott. Tittar på Gossip Girl och dricker te och ska snart lägga mig för jag ska upp väldigt tidigt imorgon och tvätta. Och imorgon är jag äntligen ledig och då ska jag äntligen på bio och se Hobbs & Shaw. Nu ska jag duscha innan sängen. Men vi hörs mer imorgon. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?