“It is never too late to be what you might have been.”
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra och haft en bra vecka. Min vecka har varit helt okej denna veckan. Jag var ledig igår och hade en super-mysig dag. Men jag tänker beätta om min torsdag och fredag för er. 
 
Torsdag: Igår så vaknade jag kl 6.45 för att jag skulle tvätta och jag var så trött eftersom jag inte hade sovit något kvällen innan. Efter att jag hade lagt innan första tvätten så gjorde jag mig en stor kopp kaffe och sedan fortsatte jag att tvätta tills kl var 12 och sedan så spelade jag lite Sekiro. Och jag sände lite live på min Twitch. Ni kan följa min Twitch här, och det gick väl helt okej. Men sedan så så gick jag på en träff med en person och hade ett trevlig möte. Och sedan så skulle jag på bio och äntligen se Hobbs & Shaw. Och det kommer en recension om filmen i nästa inlägg. Men när jag kom hem så la jag mig i sängen och lyssnade på senaste avsnittet av P3 Dokumentär och jag sov ganska bra inatt. 
 
Fredag: Idag så vaknade jag kl 10 och startade dagen med en dusch. Och skulle till jobbet efter det men inann jag skulle till jobbet så gjorde jag mig en sjukt god smoothie med banan, yoghurt, lite mjölk, hallon, mango och bara lite jordnötssmör. Jag behövde jag lite energi idag så en smoothie satt sjukt bra. Och sedan gick jag till jobbet och hade en del att göra under hela dagen och på jobbet åt jag lite resten från gårdagen som blev en thai-kyckling med bönpasta och drack cola till det. Efter det så hade jag bara 1,5 timme kvar att jobba. Och sedan så skulle jag hem och kom hem för ca 1 timme sedan och har precis tagit en dusch och nu tittar jag på avsnitt 4 av serien Heder. Har ni inte sett den så måste ni göra det, den är sjukt bra. Men ska fixa ett par inlägg nu, så hörs vi mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?