"I don't feel like Spring. I feel like a warm red Autumn."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare och jag hoppas ni alla har haft en bra start på veckan. Jag jobbade idag mellan 10-20 och skit vad trött jag är. Jag vet att jag inte har bloggat mycket under helgen men har jobbat en massa + att jag har suttit och tittat på en del filmer och behövde ta en paus från sociala medier. Men tänkte berätta om min lördag, söndag och måndag för er och ska försöka fixa en del inlägg imorgon eftersom jag är ledig;
 
Lördag: I lördags vaknade jag kl 8.30 och startade min dag med att göra en smoothie för att jag skulle ta med mig den till ViktVäktarna. Det gick lite sådär förra veckan eftersom jag slarvade lite men dett aveckan kommer gå bra. Sedan så skulle jag till jobbet och hade helt okej med folk på jobbet. Jag hade planerat min mat för dagen och allt gick jätte bra. Men sedan när jag kom hem så satte jag igång och spelade en del Sekiro och åt en sjukt god kvälls-middag och somnade väldigt sent i lördags. Sov i ca 4 timmar den natten men så blir det när man spelar ett par timmar. 
 
Söndag: Igår så vaknade jag ganska tidigt, vilket inte var så jätte skönt. Ville sova mer men kunder inte sova mer. Men sedan gjorde jag mig en smoothie på banan, yoghurt, hallon, mango och lite jordnötssmör. Och sedan så duschade jag och skulle sedan vidare till jobbet och igår hade jag sjukt mycket på jobbet. Hade något att göra hela tiden vilket var skönt på ett sätt att ha något att göra hela tiden men sedan var kl 20 och jag fick äntligen gå hem. När jag kom hem så tittade jag på en serie. Somnade ganska tidigt igår eftersom jag skulle till jobbet ganska tidigt. 
 
Måndag: Idag vaknade jag kl 7 och startade min dag med att ta en lång kall dusch för att vakna upp. Jag gjorde mig sedan en kopp kaffe och frukost, gjorde mig 2 äggmackor och drack en god smoothie. Sedan skulle jag till jobbet och idag hade jag extremt mycket att göra och var supertrött hela dagen och jag ville bra hem. Men när jag kom hem så gjorde jag kvälls-mackor och en kopp te. Men nu ligger jag i sängen och lyssnar på en dokumentär och ska även sova snart. Men vi hörs mer imorgon. Puss! ♥️







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?