“Have a little faith, and if that doesn't work, a lot of mimosas.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra och har haft en bra start på veckan. Jag var ledig i tisdags men bloggade inget då eftersom jag ville vila lite från bloggen. Men jag känner att jag har gjort ett par inlägg men tänkte skriva om min tisdag, onsdag för er. 
 
Tisdag: I tisdags så vaknade jag kl 9 och startade dagen med en kopp stor kaffe. Känns som jag alltid gör det, haha. Men sedan gjorde jag mig också en sjukt god frukost och denna gången åt jag, äggmackor och en god smoothie. Och sedan så satte jag igång ett par avsnitt av Gossip Girl och hur kan jag aldrig tröttna på Gossip Girl och jag mår fan bättre när jag ser den serien. Men eftersom jag var ledig så så kunde jag verkligen vila den dagen och då satte jag igång 2 filmer. Jag såg Olympus has fallen & London has fallen. De var sjukt bra och kommer en recension under veckan. Men sedan så spelade jag även en del Sekiro och försöker verkligen vinna den sista bossen men han är ju så himla svår. Men klart han är eftersom han är sista bossen i spelet. Sedan så bara chillade jag resten av kvällen och somnade ändå ganska sent. 
 
Onsdag: Igår så vaknade jag kl 9 och startade dagen med att ta en lång dusch. Ibland är det rätt skönt att ta en längre dusch. Jag jobbade hela dagen igår och var så trött just då. Men efter en redbull, en kopp kaffe och en smoothie kände jag mig mycket bättre. Jag hade rätt mycket på jobbet igår så dagen gick rätt fort och tack gode gud för det, eftersom jag bara ville hem och spela Sekiro. Gjorde inte så mycket mer på kvällen, utan bara chillade. Sedan skylle jag sova och somnade ganska sent igår. 
 
Torsdag: Idag tog jag en längre sovmorgon och det var så skönt, behövde verkligen sova ut. Eftersom jag började kl 16 idag och det var skönt att börja lite senare. Men jag hade så ont i magen tidigare idag och jag tror det är för det är den tiden i månaden snart. Och just denna veckan har jag inte haft någon motivation med Viktväktarna men jag ska inte ge upp. Men sedan när jag kom till jobbet hade jag något att göra hela tiden och de 5 timmarna som jag jobbade gick faktiskt rätt fort. Men efter att jag hade slutat så skulle jag på bio och jag såg Angel has fallen (fortsättning på filmerna som jag såg i tisdags) och sedan när jag kom hem så tittade jag på ett par avsnitt av Gossip Girl. Och nu ska jag sova, vi hörs mer imorgon. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?