“Every leaf speaks bliss to me, fluttering from the autumn tree.”
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra och har haft en bra vecka. Då var det äntligen fredag vilket är jätte skönt. Jag känner att jag har bloggat en del denna veckan och det har varit så skönt att jag har fått en del inspiration att fortsätta blogga. Jag vet att de senaste veckorna inte varit så aktivt på min blogg. Men det ska ändras, målet är att fixa 1-2 inlägg om dagen. Men jag tänkte berätta om min tisdag, onsdag, torsdag & fredag. 
 
Tisdag: I tisdags så jobbade jag i 4 timmar bara, vilket var super-skönt. Jag startade dagen med att fixa lite i mitt rum, jag bäddade min säng och dammsög lite också. Sedan så gjorde jag mig själv en stor kopp kaffe och spelade lite PS4 och det gick inte så bra, kan inte vinna sista bossen för han är så svår. Men sedan skulle jag till jobbet och hade hela tiden något att göra vilket var skönt eftersom jag mådde sjukt dåligt i tisdag och sedan när jag skulle hem så köpte jag med mig mat. Men sedan när jag kom hem så började jag titta på serien Heder som finns på Viaplay och den är sjukt bra. Jag somnade sjukt sent den dagen. 
 
Onsdag: I onsdags så vaknade jag kl 9.30 så min chef ringde mig och frågade en sak. Jag låg kvar i sängen lite till och sedan så skulle jag göra mig redo för jobbet. Sedan så tog jag en lång kall dusch och efter det skulle jag till jobbet och vi hade en sjukt massa att göra på jobbet i onsdags. Jag var super-trött i onsdags och mådde även sjukt dåligt. Så gjorde inte så mkt mer än att jag vilade. Somnade ganska tidigt, tror kl var 22.30. 
 
Torsdag: Igår hade jag förmiddagen ledigt vilket var skönt. Jag hann spela lite Dark Souls 3 och gjorde mig en sjukt god smoothie på banan, blåbär, hallon, mango och lite jordnötssmör. Den var så god och jag drack även en kopp kaffe till min smoothie. Sedan så gjorde jag inte så mkt mer, efter det skulle jag till jobbet. Jag jobbade mellan 16-20 och hade en del att göra på jobbet. Jag kom hem strax efter 21 och satte igång en ny säsong av La Casa De Papel och kommer göra en recension om första säsongen på måndag. Men sedan så skulle jag lägga mig och satte igång en podcast, just nu lyssnar jag mycket på maffiapodden. Jag hade svårt att sova den dagen så lyssnade på podden och kunde somna efter en stund. 
 
Fredag: Idag vaknade jag kl 9.30 och skulle jobba mellan 12 så jag startade dagen med att fixa min säng och göra en kopp kaffe. Innan jag skulle till jobbet tog jag en kall dusch och sedan så stack jag till jobbet. Idag hade jag extremt mkt att göra på jobbet. Jag jobbade idag mellan 12-20 och hann under dagen göra en massa saker. Men efter att jag slutade så stack jag till max för att köpa lite mat, eftersom jag inte kunde äta något på jobbet för att jag mådde sjukt dåligt! Jag köpte en burgare med kyckling och deras nya mac ’n’ cheese och de var så goda. Nu sitter jag i soffan och kollar på tv och ska snart sova tänkte jag. Men vi hörs mer på söndag, tror inte jag hinner blogga imorgon. Puss! ♥️
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?