EN HÖSTLISTA 🍁
Publicerat den

 
1. Beskriv din höst i tre ord
- Nystart
- Kaffe
- Livet
 
2. Vad Àr det bÀsta/sÀmsta med hösten?
Det bÀsta med hösten Àr att jag ofta kÀnner mig motiverad att vara produktiv. ag Àlskar att promenera utomhus (allra helst nÀr luften Àr sÄdÀr krispig), dricka kaffe och tÀnda ljus. Fan vad jag Àlskar hösten, det Àr sÄÄ mysigt med mörka höstkvÀllar. Men det sÀmsta med hösten mÄste vara nÀr det blÄser mycket och regnet. Men annars sÄ Àr hösten min favorti Ärstid. 
 
3. Hur höstmyser du?
Först brukar jag göra ett gÄtt te och tÀnda en massa ljus som doftar gott. Och sÀtta pÄ mig en tjock stickad tröja och bara njuta, det Àr höstmys för mig. 
 
4. Vad har du pÄ TO-DO listan just nu?
Just nu har jag som TO-DO list att fortsÀtta med ViktvÀktarna och börja trÀna. Och en TO-DO grej jag vill göra denna hösten Àr faktiskt göra fler nya recept som Àr bra för magen, som soppor, grytor och köttrÀtter. Jag brukar fÄ ont i magen om jag Àter för fet mat och soppor och grytor brukar hjÀlpa min mage. 
 
5. BÀsta musiken för regniga dagar?
Jag brukar alltid lyssna pÄ en spotify lista som heter höstkÀnslor som ni kan hitta hÀr. Annars brukar det vara min lista som jag har pÄ min egen spotify. Men annars brukar jag lyssna pÄ en bra podcast ocksÄ. Just nu Àr jag inne i Maffiapodden och skit vad bra den Àr assÄ. 
 
 
6. Vad tittar du pÄ?
Just nu tittar jag pÄ Gossip Girl & La Casa De Papel. Och brukar Àven titta pÄ dokumentÀr serier. 
 
7. En höstig matrÀtt du kommer Àta?
Vad Ă€r bĂ€ttre pĂ„ hösten Ă€n soppor och pastarĂ€tter. Älskar en krĂ€mig pasta, sĂ„ gott! 
 
8. Vad gjorde du vid den hÀr tidpunkten för ett Är sedan?
Jag gjorde vÀl ungefÀr samma vardags-saker som idag. Sitta i min fotöllj och skriva ett inlÀgg pÄ min blogg och det kÀnns helt okej att göra samma sak. 
 
9. Var hÀnger du helst under helgen?
Jag brukar jobba varje helg men nÀr vÀl Àr ledig sÄ brukar jag vara hemma och spela spel och kanske Àven se en film-maraton. Jag Àlskar att titta pÄ filmer och bara njuta av min ledighet. 
 
10. Vad har du för höstplaner?
Inte sÄ mÄnga faktiskt! Jag behöver fÄ landa i mig sjÀlv, fortsÀtta jobba mycket och spela klart Sekiro. Jag har lovat mig sjÀlv att leva mer denna hösten, vara mig sjÀlv och vara mer social. Som jag ser fram emot den hÀr hösten alltsÄ! 
 
Gillar ni hösten?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?