“Autumn shows us how beautiful it is to let things go.”
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra och har haft en fin start på veckan. Jag är ledig idag och det är så skönt att vara ledig, jag behöver vara ledig idag. Men har lite saker att göra idag men tänkte berätta om min lördag, söndag och måndag för er. 
 
Lördag: I lördags så vaknade jag kl 8.30 och startade dagen med att tvätta håret och sedan så skulle jag fixa mig inför jobbet och innan jag skulle till jobbet så skulle jag till ViktVäktarna och jag vägde mig och jag hade gått ner 2 kg på en vecka och jag är så glad att det gick bra första veckan. Sedan så skulle jag till jobbet och hade faktiskt rätt mycket att göra på jobbet. Jag jobbade 8 timmar i lördags och hade fullt upp på jobbet och när jag slutade så köpte jag kaffe på EH och när jag kom hem så tittade jag på en film. Men sedan så umgick jag med min mamma och hennes kille och vi satt på balkongen och hade en mysig kväll. Det åskade och regnade och jag verkligen njöt av kvällen. 
 
Söndag: Igår så vaknade jag kl 9.30 och startade dagen med att bädda min säng. Sedan så tog jag en kall dusch eftersom jag känner att jag börjar bli lite sjuk så brukar det hjälpa om jag ducshar i kallt vatten. Sedan så skulle jag jobbet och skit så mycket jag hade att göra. Jag kunde knappt sitta ner i 20 min och vi är bara 2 som jobbar så det blir mycket att göra. Men sedan när jag kom hem så satte jag igång en film, A Simple Favor och jag tyckte den var sjukt bra. En recension kommer upp under dagarna. Men sedan så åt jag lite kvällsmiddag och somnade runt midnatt. 
 
Måndag: Idag vaknade jag kl 8.30 och sov sjukt bra inatt. Och idag är jag ledig vilket är så skönt, lite synd att jag bara har ledigt en dag i veckan. Men idag så startade jag dagen med att höst-städa här hemma och förbereda mig för hösten och jag älskar att tända massa ljus och dricka massa te/kaffe. Sedan så gjorde jag mig själv en god lunch på kyckling, fulkornspasta, ärtor och massa kryddor. Och jag har även hunnit spela en del Sekiro, sedan ska jag börja planera min vecka och denna veckan har jag en del planerat. Men nu ska jag fortsätta titta på en La Csa De Papel, är på sista avsnittet av säsong 1 och det kommer en recension om första säsongen. Men vi hörs mer senare för nu ska jag titta klart på serien. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?