“Autumn carries more gold in its pocket than all the other seasons.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina! Hoppas ni alla har haft en bra dag, min har varit helt okej. Men jag ville först be om ursäkt för min dåliga uppdatering dessa dagarna. Jag har inte bloggat på 2 dagar, men känns mer än det. Men jag har jobbat en del och är extremt trött. Men tänkte berätta om min måndag, tisdag, onsdag & torsdag; 
 
Måndag: I måndags var jag ledig och det var så skönt. Men jag startade min dag med att vakna rätt tidigt för att jag skulle tvätta. När jag hade lagt i första tvätten så gjorde jag mig en stor kopp kaffe. Sedan så fortsatte jag att tvätta och hann även göra mig en god frukost och då blev det mackor med ägg, färskost, skinka och paprika och även vanilj-kvarg med stekta äpplen. Frukosten var så otroligt god och efter det så skulle jag åka till Väla och klippa mig, jag klippte mig hos Nikita Hair och blev så nöjd med håret. Färgade det mörkare + att jag klippte mig. Sedan så handlade jag en hoodie från Levis och den är så mysig. Sedan så åkte jag hem och spenderade resten av min lediga dag i soffan och bara njöt. Jag somnade rätt tidigt i måndags, vilket var skönt. Behövde verkligen sova mer den dagen. 
 
Tisdag: I tisdags så hade ledigt på förmiddagen. Och då tog jag lite ledigt och bara chillade. Ibland är det så skönt att bara jobba på eftermiddagen, ibland behöver jag lite vila. Jag satte igång ett par avsnitt av GG och åt en god frukost. Det blev en smoothie med riskakor med avokado och philadelphia. Det är så gott med riskakor, sedan jag blev viktväktare äter jag mindre bröd och mer knäckebröd och riskakor och min mage mår mycket bättre. Men sedan så fixade jag mig och skulle sedan vidare till jobbet. Jag hade rätt mycket att göra på jobbet, blev lite väl stressigt tycker jag men det var helt ok. Sedan när jag kom hem så satte jag bara igång en film och somnade ganska snabbt efter det. 
 
Onsdag: Igår så vaknade jag kl 9 och starta min dag med att fixa mig inför jobbet och innan jag skulle gå så gjorde jag min dagliga smoothie som jag gör varje morgon. Igår jobbade jag hela dagen och hade en del att göra vilket var skönt. Jag hade super mycket att förbereda på jobbet och hann med allt igår och åt även en sjukt god lunch på jobbet. Det blev en krämig kyckling-pasta och även om jag är med i viktväktarna så åt jag inte mycket men gjorde en sjukt sallad till det. Men sedan så skulle jag äntligen hem och spenderade hela kvällen med att lyssna på massa 90-tals musik, fan vad jag saknar den musiken. Men sedan skulle jag sova och hade svårt att somna igår. 
 
Torsdag: Idag vaknade jag kl 9 och tog en lång dusch vilket var så sjukt skönt. Jag beställde även nya paletten från Caia och skit vad taggad jag är på att testa alla färger. Jag startade min morgon med att titta på Chicago PD, äntligen har den nya säsongen börjat. Men jag brukar annars jobba eftermiddag på torsdagar, men denna veckan så jobbar jag hela torsdag eftersom min kollega är på semester. Jag kommer jobba en del nästa vecka, men ska försöka vara ledig ett par gånger när min kollega kommer tillbaka från sin semester. Men idag hade jag en del att göra på jobbet och hade fullt upp hela dagen. Jag kom hem för ca 45 min sedan och har precis tagit en dusch. Just nu dricker jag en kopp te och tittar på Gossip Girl. Jag ska snart sova eftersom jag är så trött. Men vi hörs mer imorgon. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?