ANGEL HAS FALLEN (2019)
Publicerat den

 
BETYG: 9.5/10 | GENRE: Action| Thriller | Äventyr
Angel Has Fallen (Gerard Butler, Morgan Freeman & Danny Huston)
Kommentar: En film om att rädda sig själv och att bli orättvist anklagad. 
 
Handling: Secret Service-agenten Mike Banning försöker leva ett normalt liv som en agent och har blivit oskyldigt anklagad för att ha försökt mörda presidenten av sin såkallade vän. Han måste till varje pris försöka avslöja det verkliga hotet och rentvå sig själv medan han flyr undan FBI.
 
Kommentar: Jag såg filmen i torsdags och jag tyckte den var så bra. Man ser dock att Gerard börjar bli gammal, hehe och han kanske inte borde spela in såna här filmer mer. Filmens start var så bra, det börjar med att Mike tränar med sina vänner och sedan ska han iväg på med presidenten att fiska och det är då allt går åt helvete. Alla Mikes vänner/kollegor dör eftersom de blir skjutna. Men jag tyckte denna filmen var sjukt bra! Och jag tycker ni ska se denna! 
 
Spoiler: Jag tycker filmens början var sjukt bra, denna film innehåller det mesta. Men när Mike träffar sin pappa och hans pappa börjar bomba alla de som ville skada Mike blev han helt chockad och den scenen är så rolig tycker jag. Han bara allvar, haha. Men att en av hans vänner ville döda honom var helt sjukt! Men tyckte så synd om hans pappa i filmen eftersom han ångrar sig att han lämnade Mike när han var liten. Men det slutade bra, han fick bo kvar hos sin son. Men ska jag säga vad jag tycker om den a filmen är att ni borde se den, den var verkligen bra och rolig också. Men jag tycker ni verkligen ska gå på bio och se denna filmen. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?