A SIMPLE FAVOR (2018)
Publicerat den

 
BETYG: 9/10 | GENRE: Thriller | Komedi | Drama
A Simple Favor (Blake Lively, Anna Kendrick & Henry Golding)
Kommentar: En film om kvinna som helt plötsligt förvinner och hennes vän som försöker hitta henne. 
 
Handling: Stephanie är en mammabloggare som försöker avslöja sanningen bakom hennes vän Emilys plötsliga försvinnande från deras lilla stad. Tillsammans med Emilys man Sean försöker Stephanie ta reda på vad som hänt.
 
Kommentar: I "A Simple Favor" får man möta singelmamman och videobloggaren Stephanie som ramlar rakt in i ett invecklat mysterium när hennes nyblivna vän Emily plötsligt försvinner spårlöst. Likt sin i övrigt tips och trix-inriktade videoblogg får Stephanies liv en helt ny riktning där lögner, svek, mörka hemligheter och chockerande avslöjanden blir vardag.
 
Spoilers: Jag älskade filmens början, det började sjukt bra och jag älskar att Blake Lively. Hon är en av mina favorit skådespelerskor. Hon spelar Emily så bra i denna rollen, kan inte så någon annan spel henne måste jag säga. Denna filmen påminner lite om The Roommate som jag såg förra veckan. Men har ni inte sett denna filmen ska ni verkligen göra det. Den innehåller allt drama, thriller och även lite komedi. 
 
(null)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?