“Winter is dead; spring is crazy; summer is cheerful and autumn is wise.”
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla har haft en fin söndag. Jag har inte bloggat på flera dagar, vilket jag ber om ursäkt för men jag har inte känt mig som min själv senaste veckan och har även haft extrem pms. Men idag har jag bara jobbat hela dagen och snackat med en viss person, men tänkte berätta om min torsdag, fredag & lördag; 
 
Torsdag: I torsdags så vaknade jag kl 8 och startade min dag med att göra min en kopp kaffe. Vilket jag gör varje morgon, haha. Sedan så fick jag ett sms, nämligen att min nya mobil är äntligen på väg. Jag hade beställt en ny yelefon förra veckan, en iPhone 11 Max Pro i grön färg. Är så taggad på att få en ny telefon, men sedan så drack jag mer kaffe och lyssnade på massa jugge musik och bara njöt av min lediga eftermiddag. Jag började kl 16 i torsdags och det är så skönt att jobba 4 timmar ibland. Men åkte sedan till jobbet och hade en del att göra och blev klar med allt i tid och sedan när jag kom hem så bara chillade jag till en sjukt rolig film. Jag såg nämligen Game Over, Man och det måste vara en av de roligaste filmerna jag har sett. Kommer en recension under veckan, när jag har tid. Jag somnade ganska sent i torsdags, det var efter midnatt. 
 
Fredag: I fredags så vaknade jag kl 8 och startade min morgon med att bädda min säng och ta en dusch. Men sedan skulle jag hitta vad jag skulle ha på mig och göra mig redo till jobbet. Jag jobbade mellan 12-20 och hade hela tiden något att göra och det var skönt för jag mådde sådär under hela dagen. Tror jag ska få min mens i dagarna. Men sedan när jag skulle hem så köpte jag med mig lite mat från McDonalds. Och när jag kom hem så satte jag igång en film och bara njöt av kvällen. Jag somnade rätt sent i fredags. 

Lördag: Igår så vaknade jag kl 9 och startade min morgon med att ta en dusch. Det är så skönt att sova ut ibland och ta en kall dusch när man precis har vaknat. Men sedan när jag hade duschat så gjorde jag mig en frukost på yoghurt och flingor och drack 1 liter vatten. Men sedan fick jag ett sms att min nya telefon hade kommit. Så stack till posten och hämtade min telefon. Det var så skönt att öppna upp mitt paket och att jag har äntligen en telefon som funkar. Men sedan skulle jag till jobbet. Igår hade vi sjukt mkt på jobbet och jag var så trött när jag kom hem. Somnade ganska tidigt och det var så skönt. 

Söndag: Idag vaknade jag kl 4:45 och det brukar bli så att jag vaknar så tidigt när jag lägger mig tidigt. Men jag gjorde mig en kopp kaffe, satte igång mitt PS4 och hade det mysigt. Det var fortfarande mörkt ute, vilket gjorde det ännu mysigare. Men jag spelade Sekiro ett bra tag och sedan skulle jag börja göra mig redo för jobbet. Jag gick lite tidigare hemifrån eftersom jag ville köpa kaffe på EH eftersom jag var så sugen på deras pumpa-latte. Men sedan kom jag till jobbet och hade det ganska lugnt under dagen. Det var skönt eftersom jag mådde dåligt för att jag kände att det var dags för mens igen. Men sedan när jag slutade så tittade jag klart på sista avsnittet av Heder. Första säsongen var så sjukt bra måste jag säga. Och tittade även på 1 & 2 avsnittet av Innan Vi Dör på andra säsongen. Men sedan så fick jag min mens och skit så ont i magen jag fick. Men nu ska jag försöka sova, så hörs vi mer en annan dag. Puss! ♥️









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?