VECKANS LISTA
Publicerat den

 
Veckans mående
Just denna veckan har jag mått helt ok, förutom i fredags då jag stannade hemma från jobbet. 
 
Veckans har gjort
Jag har jobbat hela veckan lång och inte så mycket mer. 
 
Veckans bästa
Just denna veckan har det inte hänt så mycket, har inget att skriva om de. 
 
Veckans mysigaste
Att jag har tänt en massa ljus och druckit en massa te & tänkt på min hud mer nu när hösten är här. 
 
 
Veckans löfte
Att skriva ett inlägg om dagen, vilket jag inte kanske klarade av men det kom fler inlägg än förra veckan tycker jag. Eller vad tycker ni? Mitt mål nästa vecka är att skriva mins 2 inlägg om dagen. 
 
Veckans bästa besked
Att jag hade gått ner 1kg, vilket var så skönt. Det börjar bara gå bättre och bättre med hjälp av VV. 
 
Veckans bästa dryck
Hallå är det något nytt, det är såklart kaffe! 
 
Bästa låten denna veckan
Samma låt som förra veckan, Shape Of My Heart av Backstreet Boys. Älskar den låten så mycket. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?