TOPP 3 MÅL I OKTOBER
Publicerat den

Då var hösten officiellt här, vilket är så mysigt! Jag älskar hösten så mycket, den bästa årstiden på året tycker jag. Idag är det äntligen oktober, vilket är skönt efterom det är bara 2 månader kvar tills min favorit månad är här. Denna månadens topp 3 mål för den här månaden ligga på att må bra, både överlag och i mig själv.
 
Men innan vi går in på dom kommer en liten recap på förra månadens:
1. Börja träna - Nu har jag börjat med viktväktarna och de första 10 dagarna har gått bra och jag vill börja med träningen igen, jag ska börja träna 3 gånger i veckan i början och sedan fortsäta med flera dagarn. 
 
2. Börja göra matlådor - Denna månaden ska jag börja göra matlådor minst 2 gånger i veckan. Eftersom jag äter på viktväktarnas sätt nu så måste jag börja tänka på vad jag äter och matlådor är nog lättaste och det är inte så svårt bara man vet vad man äter. 
 
3. Börja fota igen - Jag älskar att fota men jag har inte varit så duktigt att ta tag i det men hösten innebär mycket fina färger i naturen och jag vill helst ha en dag i månaden då jag ska bara promenera en massa och ta många bilder. 
 
 
TOPP 3 MÅL I OKTOBER
1. Meditera minst 2 gånger i veckan - Jag vill försöka meditera och lägga ner all stress minst 2 gånger i veckan. Jag har mediterat ett par gånger innan och efter det brukar jag må bättre. Jag gjorde det mycket förra hösten och jag såg skillnader direkt. 
 
2. Min hudvård - Nu när det är höst så brukar huden bli sämre och mer tårr. Jag brukar aldrig tänka på min hudvård men senaste månaderna har jag börjat använda mer hudvård från Lumene och skit vilket skillnad det är. Denna hösten vill jag köpa mer produkter till min hud. 
 
3. Träna mer - Just denna månaden så kommer jag vara mer effektiv när det gäller min träning. Jag har börjat promenera mer. Vilket är fortfarande träning, jag promenerar minst 4-5 gånger i veckan. Men sedan vill jag även börja gå till gymmet och det ska jag faktiskt göra ikväll. Mitt första pass denna veckan + att jag ska även cykla till jobbet denna veckan, jag sparar mer tid och att jag mår bättre när jag rör på mig. 
 
Vilka är era topp 3 mål?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?