“The very essence of romance is uncertainty.”
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra och har haft en fin fredag! Denna veckan har jag inte varit så aktiv här på bloggen och ber om ursäkt för detta. Jag har mått dåligt dessa dagarna och inte velat blogga alls. Men jag tänkte berätta om min onsdag, torsdag & fredag för er;
 
Onsdag: I onsdags så vaknade jag kl 9 och startade min morgon med att duscha och fixa mig inför jobbet. I onsdags så jobbade jag mellan 11-20 och hade en del att göra på jobbet. Men först skulle jag ner till stan för att hämta mitt paket från Kicks, jag hade beställt en bronzer och en borste från Anastasia Beverly hills. Och köpte även med mig en pumpa latte från EH. Det är mitt favorit kaffe för tillfället. Men sedan så åkte jag till jobbet och hade som sagt en del att göra i onsdags. Jag hade fullt upp hela dagen och dagen gick väldigt fort tycker jag och när jag kom hem så spelade jag lite Sekiro. Efter det så skulle jag tvätta håret och duscha och det var så skönt, sedan satte jag på mig en sheet-mask, tände en massa ljus och hade en mysig kväll. Jag somnade ganska sent i onsdags. 
 
Torsdag: Igår så vaknade jag kl 7 för att jag skulle tvätta. Sedan så städade jag mitt rum, drack kaffe och fixade lite med mitt smink! Det är så skönt att jag äntligen har lite nytt smink och att jag har organiserat om allt smink. Sedan när jag fixade det så skulle jag bli klar med tvätten och efter det skulle jag ner till stan för att fixa mina naglar. Denna gången så blev det ett set med korta och röda naglar. Jag trivs så bra i lite kortare naglar, mycket lättare att jobba med kortare naglar. Men sedan skulle jag till jobbet och hade sjukt mycket igår och tiden gick väldigt fort och sedan när jag kom hem så snackade jag med en vän. Men sedan somnade jag, det var rätt tidigt jag somnade. 
 
Fredag: Idag vaknade jag kl 8 och startade min morgon med att ta en kall dusch för att vakna upp. Jag skulle sedan börja fixa mig inför jobbet med först skulle jag till Väla för att köpa ett nytt spel till mitt ps4 pro nämligen call of duty: modern warfare. Så taggad på att testa detta spelet. Men idag började jag kl 11.30 och startade min dag på jobbet med att ha extremt mycket att göra på lunchen. Jag mådde ochså dåligt under dagen, kände mig extremt irriterad och ledsen. Men jag hade så mycket att göra så hann knappt sätta mig när för att äta så när jag slutade så åkte jag till McDonals. Jag kom hem så började ladda ner nya spelet men det tog fan hela kvällen så spelade ett annat spel istället. Men nu ska jag faktiskt sova, så hörs vi mer om ett par dagar när jag mår bättre. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?