M O N D A Y
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra och har haft en fin helg. Jag vill be om ursäkt för min dåliga uppdatering dessa dagarna men har mått dåligt. Men är ledig idag och imorgon och då ska jag blogga en del. Jag startade min morgon med att städa lite här hemma, bädda sängen, diska och göra min dagliga hudvårdsrutin. Men nu dricker jag kaffe som jag precis har gjort och lyssnar på en podcast och skriver detta inlägget. Men tänkte berätta om min lördag & söndag för er: 
 
Lördag: I lördags så vaknade jag kl 10.30 och startade min morgon med att stressa till jobbet eftersom jag skulle hinna duscha, fixa mig och även göra kaffe. Men sedan så åkte jag till jobbet och började dagen på jobbet med att fixa det jag inte hann göra kvällen innan. Men sedan så drack jag en Nocco och efter det drack jag ett par koppar kaffe. Men i lördags så hade jag sjukt mycket på jobbet och dagen gick så fort vilket gjorde mig gladare. Men sedan när jag kom hem så hade min familj köpt pizza och öl och jag hade en trevlig och mysig kväll med familjen. Jag försökte spela lite call of duty men det gick inte så bra eftersom jag inte är vann vid att spela såna krigsspel. Men sedan så skulle jag sova eftersom jag var sjukt trött för att jag hade sjukt mycket att göra hela dagen. 
 
Söndag: Igår så vaknade jag kl 8.20 och startade min morgon med att ta en lång dusch och jag tvättade även håret och det är så skönt när man tvättar håret. Men sedan så bäddade jag min säng, sorterade tvätten och sminkade mig lite. Igår så hade jag en ganska normal bas med bara lite concealer, puder och mascara och en settingspray. Men sedan så åkte jag ner till EH och köpte med mig frukost: det blev kaffe, en smoothie & en gingershot. Men sedan så kom jag till jobbet och skit vad mycket vi hade igår. Jag har nog aldrig varit så trött som jag var igår, jag var helt slut när vi stängde på kvällen. Men sedan när jag kom hem så gjorde jag mig en macka och drack en julmust. Och sedan så spelade jag call of duty en del och jag tycker fortfarande spelet är lite jobbigt. Men sedan så la jag mig i sängen för att lyssna på del 4 av en podcast som jag lyssnar på. Men nu ska jag fortsätta blogga lite, vi hörs mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?