“It is never too late to be what you might have been.”
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra och har haft en bra start på er torsdag. Idag är det halloween vilket gör det lite mysigare. Kan ni fatta att det är 1:a november imorgon? Men jag har inte bloggat mycket denna veckan, valt att inte fokusera så mycket på bloggen utan valt att ta en liten paus från bloggen. Men tänkte berätta om min måndag, tisdag, & onsdag:
 
Måndag: I måndags startade jag min morgon med att fixa lite kaffe. Sedan så började jag organisera min garderob och skit så skönt det var att äntligen få ordning och reda på mitt rum. Sedan så gjorde jag mig mer kaffe och fixade till mig. Sedan så satte jag igång och spelade nya Call Of Duty. Jag har aldrig egentligen spelat Call Of Duty tidigare och har lite svårt för spelet. Men sedan så bara chillade jag resten av kvällen. Och jag gick in på kicks hemsida för att handla lite smink igen, jag köpte en läppenna och 2 läppstift från Mac Cosmetics och även 3 beautyblenders i alla rosa färg. Jag är så glad att jag äntligen har börjat kunna sminka mig. Men sedan så fixade jag mig för att jag skulle sova. Jag somnade runt 23 i måndags. 
 
Tisdag: I tisdags så var jag också ledig vilket var så skönt. Jag startade min dag med att gå upp kl 8 och det första jag gjorde var att sätta igång kaffe kokaren och drack min första kopp den dagen. Sedan så skulle jag bara tvätta mitt ansikte, köra min dagliga hudvårdseutin och jag satte igång ett par avsnitt av Gossip Girl och sedan så började jag sortera tvätten som jag skulle tvätta. Jag tvättade ganska mycket men det var skönt när jag var klar. Men sedan skulle jag förbereda mig eftersom jag skulle på en träff och hade en mysig kväll. Sedan så åkte jag hem för att baka kanel och- kardemumma bullar. De blev helt ok, men lite för stora. Men somnade ganska tidigt i tisdags, kl var runt 23. 
 
Onsdags: Igår så vaknade jag kl 8 och startade min morgon med att duscha, det var så skönt att tvätta håret. Men sedan så skulle jag börja fixa mig för att jag skulle hinna åka in till stan innan jobbet för att hämta ett paket från kicks. Köpte en bronzer från ABH och en borste och köpte även med mig en kopp kaffe. Sedan skulle jag till jobbet och hade så sjukt mycket att göra igår så dagen gick ganska snabbt, vilket var så skönt. Jag mådde lite sämre igår men sedan när jag kom hem så tittade jag på en massa video-klipp. Har blivit besatt av Married at First Sigh Australia, så jävla roligt program. Vissa av de tjejerna vill man bara slå asså, de är så tröga ibland. Jag var så trött, när jag somnade jag efter midnatt. Men idag vaknade jag kl 9 och startade min morgon med en kopp kaffe och nu tittar jag på det nya avsnittet av Riverdale. Men vi hörs mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?