“I tell myself relationships are hard work, no one is perfect.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra och har haft en bra start på dagen. Min startade helt ok, vaknade kl 7.30 och startade min morgon med min dagliga hudvårdsrutin och göra en kopp kaffe. Men jag har inte bloggat så mycket dessa 4 dagarna, jag ville ta lite tid ifrån bloggen. Har inte varit så motiverad dessa dagarna, för att jag har en extrem pms. Men tänkte berätta om min måndag, tisdag & onsdag. 
 
Måndag: I måndags så var jag ledig, vilket var så skönt. Jag behövde verkligen vara ledig dessa två dagarna. Men jag startade min morgon med att ta en sovmorgon. Jag vaknade kl 7.30. Sedan så tog jag en lång dusch och tvättade håret och satte in en inpackning i håret, vilket var så skönt för håret. Sedan så sminkade jag mig och åkte sedan vidare till Malmö och shoppade en hel del. Jag köpte massa smink (primer, foundation, concealer & puder) och köpte även lite doftljus och ja, jag älskar doftljus. Sedan så åkte jag till Ikea och Ikea och köpte lite saker till mitt rum. Och när jag kom hem så snackade jag med en viss person och somnade ganska tidigt i måndags. 
 
Tisdag: I tisdags så vaknade jag kl 8 och startade dagen med att fixa en kopp kaffe. Jag älskar kaffe och känner mig så mkt piggare efter 1 kopp. Sedan så spelade jag lite PS4 och tvättade mitt ansikte. Jag körde med min dagliga hudvårdsrutin. Men sedan så gjorde jag mig en lunch. Det blev en caesarsallad och det var sjukt gott! Sedan skulle jag till posten och hämta mitt packet, hade beställt ett serum och ännu några sheetmasks. Sedan skulle jag vidare till jobbet, jag jobbade bara 4 timmar i tisdags. Och det var så skönt måste jag säga, hade rätt brottom hem. Ville se matchen mellan Sverige vs Spanien. Och lite synd att det blev oavgjort men vi får ju hoppas på att de går vidare nästa månad. Jag drack 2 Corona och åt lite snacks, hade en mysig kväll med min mamma. Sedan skulle jag duscha, behövde verkligen tvätta håret igen, vissa veckor tvättar jag det varje dag och vissa veckor blir det bara ett par gånger under veckan. Men sedan skulle jag sova, somnade strax efter midnatt. 
 
Onsdag: Igår så vaknade jag kl 9.30 och tog lite sovmorgon. Vilket var så skönt måste jag säga, jobbat så extremt mycket senaste veckorna och det börjar verkligen kännas i kroppen. Jag gjorde mig en kopp kaffe, som jag gör varje morgon. Sedan så gjorde jag min dagliga morgonrutiner. Efter det skulle jag till jobbet, igår så jobbade jag mellan 11-20 och hade något hela tiden att göra. Sedan skulle jag hem och skit så trött jag var. När jag kom hem så tittade jag på Gossip Girl och jag duschade och sedan när jag var klar så snackade jag med en kompis och efter det så skulle jag sova. Men jag vaknade idag kl 7.30 och börjar jobba på eftermiddagen. Får se vad dagen erbjuder, vi hörs mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?