Hur man överlever måndagar
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra. Hoppas ni har haft en fantastisk helg och är redo för en ny vecka! Nu är det äntligen min favorit-dag på veckan, på måndagar är jag ledig. Jag är så glad att äntligen vara ledig eftersom min långa helg. Men jag tänkte tipsa er om vad man kan göra för att må bättre denna måndagen. Men här kommer mina fyra bästa tips på att överleva denna måndag:
 
Kaffe
Jag startar min morgon med att dricka kaffe, varje morgon gör jag det. Det är viktigt att du tar tiden när du vaknar på morgonen och ska dricka ditt kaffe, stressa inte och tro mig du kommer inte må bättre av det. Men drick kaffe om du har en dålig start på morgonen, det kommer hjälpa dig. 
 
Frukost
Det absolut viktigaste att göra efter kaffet är att äta en näringsrik frukost. När jag väl äter frukost så brukar jag göra en smoothie och en macka. Eller kanske ibland en avocado-toast, det är så gott med avocado-toast, det är bra fetter för dig. 
 
Titta på din favorit serie
Varför inte börja veckan med att titta på din favorit serie? Min absoluta favorit feel-good serie måste vara Gossip Girl. Jag älskar serien, den får mig alltid att må bra och jag kan se en hel säsong åt gången. Men även film kan funka om ni behöver lite egentid på morgonen. 
 
Podcast
Jag brukar starta min vecka med att alltid lyssna på en ny podcast och igår började jag lyssna på En Mörk Historia: Svarta änkan och är just nu på avsnitt 4. En sjukt bra podcast och ni måste verkligen lyssna på dena berättelse om denna kvinna, helt sjukt allt hon har gjort. 
 
Vilka är era bästa tips?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?