En basic lista om mig.
Publicerat den

Hej på er mina finisar, hoppas ni alla har haft en bra start på veckan. Jag hittade den här listan inne hos en bloggerska och ch tyckte den var lite kul, så den här kanske är lite mer till just er. Jag hoppas ni gillar detta inlägg, kommentera gärna. 
 
 
Vad heter du?
Kanske inte det roligaste att svara på, men jag heter Anja Kajtaz. Jag har inget andra namn eftersom det är inte så vanligt i Bosnien. 
 
Var bor du? 
I min mammas lägenhet i Helsingborg. 
 
Vad köpte du senast? 
Mitt smink från Mac; köpte en primer, foundation, concealer & puder. Så glad att jag äntligen har hittat en foundation som passar min hudton. 
 
Hur lång är du?
173 cm, jag har faktiskt alltid varit lång och alltid gillat min längd. Jag är längst av kvinnorna i familjen. 
 
Vad stod det i ditt senaste sms?
Åh vill ha! 😍
 
 
Vad gillar du mest med dig själv?
Att jag aldrig ger upp och att jag är driven. Jag är alltid ärlig och att jag tar andras lycka framför min. 
 
Vad gillar du minst med dig själv?
Mitt utseende, jag gillar inte alla hur jag ser ut. Har aldrig gjort det heller. 
 
Äter du några vitaminer/kosttillskott?
Yes, det gör jag! Jag äter ingefär kapslar, d-vitamin, hud-naglar-hår kapslar & järn. Alla kapslar köper jag på Protein.se
 
Vad läste du för språk i gymnasiet?
I skolan läste jag bara engelska, men önskar att jag läste franska. 
 
Har du söndagsångest?
Nej, det var faktiskt många år sen jag hade det sist. Eftersom jag brukar jobba varje söndag. 
 
 
Vilka städer har du bott i?
Jag har bott i Helsingborg hela mitt liv men bodde också i Banja Luka i ett år. 
 
Låt på huvudet just nu?
Det är nämligen min favorit låt som jag har i huvudet hela tiden: Reste av Maître Gims. 
 
Är du en ringare eller smsare?
Utan tvekan en smsare, jag älskar att smsa så mkt skönare än att prata i telefon. 
 
När går du och lägger dig?
Jag lägger mig senare & senare för varje dag. Vilket är lite negativt, men brukar sova 5-7 timmar/dag.
 
Vad har du för ringsignal på telefonen?
iPhones standard-signal, haha. 
 
 
Go to-mat som alltid är gott?
Något med pasta, det är så sjukt gott med en krämig pasta. 
 
Go-to-drink som du dricker?
Hallå, den frågan kan alla som känner mig. Men de som inte vet är det kaffe 
 
Bästa serien?
Utan tvekan måste det vara Gossip Girl. Älskar den serien, så sjukt bra den är. 
 
Bästa smink-märket?
Utan tvekan Mac Cosmetics, märket passar min hud så bra. 
 
Vad gör du ikväll?
Ikväll har jag ätit thaimat, druckit corona & tittat på fotbolls-matchen mellan Frankrike vs Turkiet. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?