“Autumn carries more gold in its pocket than all the other seasons.”
Publicerat den

 
Godkväll på er mina fina läsare, hoppas ni alla har haft en bra start på veckan. Min vecka startade jätte bra, jobbade bara 4 timmar idag!  Men vill be om ursäkt för min dåliga uppdatering dessa dagarna. Jag har inte bloggat mycket i helgen. Men jag har jobbat en del och är extremt trött. Men tänkte berätta om min fredag, lördag, söndag & måndag;
 
Fredag: I fredags så vaknade jag kl 8.30 och startade min morgon med att bädda min säng och göra en kopp kaffe. Och innan jag skulle till jobbet så såg jag att jag hade fått hem mina produkter från Caia och fick äntligen hem Golden Bronze Palette. Oh skit så fina fägerna är, vi får se mer vad jag tycker när jag har testat färgerna. Men sedan så skulle jag vidare till jobbet och hade inte så mycket första timmarna men sedan kom det folk hela tiden och avslutade dagen med mycket folk. Jag var extremt trött under dagen och drack 2 st Nocco och 2 redbull men hjälpte inte så mycket. Men sedan när jag kom hem så satte jag igång F1 och kollade i en stund och somnade i soffan men sedan när jag skulle fortsätta sova i min säng kunde jag inte somna föränn sent på natten. Men tillslut somnade jag, kl var strax efter 4.30 och skulle upp tidigt dagen efter. 
 
Lördag: I lördags vaknade jag kl 9.30, asså 15 min innan jag skulle till Viktväktarna och väga mig och jag bråkade med min mamma lite eftersom jag blev lite sur på henne. Men sedan så vägde jag mig och hade gått ner 0.8kg och det gjorde mig glad men sedan skulle jag vidare till jobbet och gjorde det jag inte hann dagen innan och sedan så jobbade jag från 12-20.30 och hade en del att göra på jobbet vilket var skönt. Sedan när jag kom hem så fortsatte jag att titta på kvalet på F1 och gjorde mig själv en god kvällsmidddag med figgs riskakor, jordnötssmör och en banan och toppade allt med lite kanel, det var så gott! Men sedan så tittade jag på en film och somnade ganska snabbt efter det. Sov faktiskt lite mer i lördags och det kändes skönt. 
 
Söndag: Igår så vaknade jag kl 9 och startade min morgon med att ta en lång dusch och det var så skönt eftersom jag frös på morgonen. Sedan så gjorde jag mig en smoothie för att jag skulle ta med mig den till jobbet och jag hade sjukt mycket att göra på jobbet igår, vilket var skönt på eftersom så gick tiden fortare. Men jag hade det även stressigt ett bra tag men sedan när jag kom hem så det första jag gjorde var att jag duschade. Sedan satte jag igång racet av F1 och äntligen vann Lewis Hamilton och under tiden jag tittade på racet så käkade jag det som mamma hade fixat innan jag kom hem från jobbet. Det blex stekt lax med mos potatis/blomkol och det var faktiskt sjukt gott. Jag la mig sedan i sängen och satte igång lite musik, sedan så somnade jag. Sov helt okej igår, vilket var skönt. 
 
Måndag: Idag vaknade jag kl 10 och startade min morgon med att bädda min säng och fixade mig inför jobbet och idag jobbade jag bara i 4,5 timme vilket var super-skönt. Hade folk hela tiden på jobbet så tiden gick ganska fort tycker jag. Men sedan så tog jag bussen hem och då skulle jag städa lite mitt rum och sedan så skulle jag och min mammas kille hämta henne och vi handlade lite och skulle även hämta ett paket, nämligen mina doftljus! Sedan när vi kom hem så skulle jag äta, eftersom jag var sjukt hungrig. Jag kollade sedan på fotbolls matchen mellan HIF vs Kalmar. Och äntligen vann HIF, sedan så bara tittade jag på tv och nu ligger jag i sängen och ska sova. Men vi hörs mer imorgon. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?