“We accept the love we think we deserve.”
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla har haft en trevlig helg. Jag har jobbat hela helgen så har inte riktigt varit så aktiv men har precis tvättat håret och satt på mig en sheet-mask och tänkte, varför inte berätta om min helg. Men tänkte berätta om min lördag och söndag: 
 
Lördag: Igår så startade jag min morgon med att duscha och göra mig redo för jobbet, som jag gör varje morgon. Men sedan så sminkade mig lite och efter det åkte jag till jobbet och skit vad konstig jag kände mig igår. Jag mådde sådär, var ledsen och arg samtidigt, men sedan så hade jag även mycket att göra på jobbet. Jag hade en sjukt jävla jobbig lördag kan man säga men sedan när jag skulle hem så köpte jag med mig lite chips och när jag kom hem så värmde jag upp maten jag hade och mysig kväll. Jag umgicks med min familj och vi tittade på en sjukt rolig film. Men sedan så skulle jag spela lite COD och drack även lite öl. Men efter det skulle jag sova, jag somnade ganska sent i lördags. 
 
Söndag: Idag så vaknade jag kl 10 och startade min morgon med att duscha, fixa min hudvårdsrutin. Jag tog mina dagliga vitaminer och skulle sedan vidare till jobbet. När jag kom till jobbet så började jag min dag med att dricka en kopp kaffe och idag hade jag sjukt mycket på jobbet. Men jag var så extremt trött eftersom jag har haft sjukt mycket denna veckan på jobbet. Men sedan skulle jag äntligen hem. Jag satte mig i soffan och tittade på det senaste avsnittet av serien Innan Vi Dör och efter det spelade jag lite COD. Efter det skulle jag jag duscha och tvätta håret. Just nu tittar jag på en film och ska strax sova, är ledig imorgon så det är så skönt. Då kommer det komma fler inlägg. Men vi hörs mer imorgon. Puss! ♥️








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?