VECKANS LISTA
Publicerat den

 
Veckans mående
Denna veckan har jag mått ganska bra måste jag säga, vilket är så skönt. Inte haft någon ångest alls och bara mått så bra. Har fokuserat en del på mig själv också vilket är skönt de också. 
Veckans har gjort
Det absolut viktigaste av allt, organiserat mitt rum/smink och kastat allt jag inte behöver. Det är så skönt när man har städat sitt rum och organiserat. 
 
Veckans bästa
 Mitt nya smink som jag köpte tidigare i veckan, har så mycket nytt smink. Det är så skönt att ha nytt smink som äntligen passar min hud. Och det inte ser dåligt ut. Så skönt att ha nytt smink. 
 
Veckans mysigaste
 Att jag har tänt en massa doftljus, druckit te, bakat och gjort god mat! Har verkligen njutit denna veckan. 
 
 
Veckans löfte
Att skriva ett inlägg om dagen, vilket jag inte kanske klarade av men det kom fler inlägg än förra veckan tycker jag. Eller vad tycker ni? Mitt mål nästa vecka är att skriva mins 2 inlägg om dagen. 
 
Veckans bästa besked
Att jag har börjat snacka mer med mina vänner, vilket är ganska positivt för mig. 
 
Veckans bästa dryck
Ni kan gissa vad mitt svar på denna fråga är: Kaffe ☕
 
Bästa låten denna veckan
Denna veckan är det en annorlunda låt: Nämligen Reste av Maître Gims, älskar hans musik. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?